Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92611
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Антикорупційна спеціалізація органів прокуратури як фактор протидії корупції: досвід Угорщини та України
Authors Bondarenko, Olha Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2288-1393
Keywords антикорупційна спеціалізація
anti-corruption specialization
органи прокуратури
prosecutor's office
протидія корупції
anti-corruption
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92611
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Бондаренко О. С. Антикорупційна спеціалізація органів прокуратури як фактор протидії корупції: досвід Угорщини та України // Реформування правової системи в контексті євроінтеграційних процесів : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-19 травня 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 250-255.
Abstract У світовій історії перші спеціалізовані антикорупційні органи з’явилися дуже давно, ще до створення комісій Сінгапуру та Гонконгу в 1950-1970-х роках. Але саме приклад цих двох відомств породив популярний імідж успішного, незалежного багатоцільового антикорупційного відомства. Проте в різних країнах існує й діє набагато більше типів антикорупційних органів. Сьогодні в країнах ОЕСР існує лише декілька спеціалізованих антикорупційних установ. Хоча більшість країн з перехідною економікою та країн, що розвиваються, мають один або багато спеціалізованих антикорупційних органів, лише деякі з них довели свою успішність, але наразі успіх Гонконгу чи Сінгапуру не повторився ніде в іншому місці. Беручи до уваги безліч антикорупційних інституцій у всьому світі, їх різноманітні функції та, зокрема, аргументи щодо їх фактичної ефективності, важко визначити всі основні закономірності та моделі. Однак деякі тенденції можна визначити, виходячи з різних цілей антикорупційних інституцій (розглядаючи їх функції). Ці тенденції відображені в різних типах/моделях установ, представлених нижче.
In world history, the first specialized anti-corruption bodies appeared a long time ago, even before the creation of the Singapore and Hong Kong commissions in the 1950s and 1970s. But it was the example of these two agencies that gave rise to the popular image of a successful, independent, multi-purpose anti-corruption agency. However, many more types of anti-corruption bodies exist and operate in different countries. Today, there are only a few specialized anti-corruption institutions in the OECD countries. Although most transition and developing countries have one or more specialized anti-corruption agencies, only a few have proven to be successful, and so far the success of Hong Kong or Singapore has not been replicated elsewhere. Given the multitude of anti-corruption institutions around the world, their diverse functions and, in particular, arguments about their actual effectiveness, it is difficult to identify all the underlying patterns and patterns. However, some trends can be identified based on the different goals of anti-corruption institutions (considering their functions). These trends are reflected in the different types/models of institutions presented below.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІП)

Views

China China
1110
Ireland Ireland
7
Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
677
United Kingdom United Kingdom
54
United States United States
31
Unknown Country Unknown Country
339

Downloads

China China
2220
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2222
United States United States
50
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_anti-corruption.pdf 930,45 kB Adobe PDF 4494

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.