Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93159
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Optimisation of digital distribution business processes
Other Titles Оптимізація бізнес-процесу цифрової дистрибуції
Authors Dubel, M.V.
ORCID
Keywords діджиталізація
інформаційні технології
моделювання бізнес-процесів
цифрова дистрибуція
цифрова інфраструктура
бізнес-модель
digitalisation
information technology
business process modelling
digital distribution
digital infrastructure
business model
Type Article
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93159
Publisher Sumy State University
License Creative Commons Attribution 4.0 International License
Citation Dubel, M. (2023). OPTIMISATION OF DIGITAL DISTRIBUTION BUSINESS PROCESSES. Mechanism of an Economic Regulation, (3(101), 5-11. https://doi.org/10.32782/mer.2023.101.01
Abstract З метою оптимізації бізнес-процесу цифрової дистрибуції у складі бізнес-моделі міжнародної компанії та визначення чинників, які в подальшому призведуть до збільшення прибутковості компаній цифрової дистрибуції було запропоновано використання багатофакторного аналізу технологіями наступних статистичних та математичних програмних забезпе-чень: Gretl 2022a, Microsoft Excel 2019. Для проведення зазначеного аналізу було обрано компанії-лідери з надання певних цифрових товарів та послуг на Інтернет-ринку, у яких основним джерелом прибутку є саме цифрова дистрибуція, а саме: Netflix Inc. (онлайн-кінотеатр фільмів та серіалів Netflix); Google Inc. (онлайн-майданчик мобільних додатків Google Play для смартфонів на базі операційної системи Android, Google Services, YouTube); Microsoft Inc. (продаж комп’ютерних програм та операційних систем, (Windows, Office) та інші; надання послуг оренди серверів та хмарних сховищ (MS Azure); надання послуг онлайн-сервісів (Office 365, Xbox Game Pass)). Під час дослідження було виокремлено кількісні фактори, які впливають на дохідність від надання цифрових товарів та послуг зазначених компаній та побудовано економіко-математичну модель з метою виявлення найбільш впливових факторів. Автором зроблено висновок щодо визначення напрямів збільшення обсягу доходів компаній на ринку цифрової дистрибуції (контроль за маркетинговими і операційними витратами, аргументоване планування рекламних компаній та постійна аналітика поточних операційних витрат на предмет невиправданих або понад-нормових витрат; аргументоване збільшення витрат на розвиток технологій, технічне оснащення компанії та шляхи покра-щення каналів збуту цифрових товарів користувачам; перерозподіл витрат в бік збільшення операційних витрат, витрат на маркетинг та технології), який було отримано із застосуванням розробленої багатофакторної моделі бізнес-процесів цифрової дистрибуції провідних компаній галузі; розроблено у нотації BPMN модель оптимізації бізнес-процесу цифрової дис-трибуції міжнародної компанії, що ґрунтується на принципах концепції «витягування» цифрових товарів і послуг на ринок.
The methods to increase the revenue of companies in the digital distribution market are determined by the author through consistent monitoring of operating and marketing costs, prudent planning of advertising campaigns, and continuous analysis of current unjustified or excessive expenditures. Furthermore, it is necessary to increase the costs of technological development, the company’s technical equipment, and improvements in the distribution channels for digital goods, and to redistribute costs by increasing both operating and marketing costs, as well as technological expenditures. The above findings are based on the author’s multi-factor model of digital distribution business processes, and they reflect on the leading companies in the industry. By applying BPMN and the conceptual principle of "pulling" digital goods and services to the market, a model for optimising the digital distribution business processes of an international company is developed.
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
1
Morocco Morocco
1
Pakistan Pakistan
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
177
United States United States
181
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
109
Oman Oman
171
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
178
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
182

Files

File Size Format Downloads
Dubel_mer_3_2023.pdf 599,14 kB Adobe PDF 644

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.