Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93422
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Технологія вебквесту як інструмент викладання іноземної мови студентам-філологам
Authors Сердюк, А.В.
ORCID
Keywords технології вебквесту
викладання німецької мови
студенти-філологи
webquest technologies
teaching the German language
philology students
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93422
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сердюк А. В. Технологія вебквесту як інструмент викладання іноземної мови студентам-філологам / наук. кер. А. В. Зінченко // Перекладацькі інновації : матеріали XІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 24 листопада 2023 р. / редкол. : С. В.Баранова, І. К. Кобякова, О. В. Бровкіна та ін. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 244-247.
Abstract Реалії навчання у сучасній Україні, за умов карантинних обмежень та воєнного стану перемістили навчальний процес переважно в дистанційний формат або формат відеоконференцій. Звісно, онлайн-проведення має певні переваги, як-то швидкий доступ до медіа ресурсів та значного об’єму інформації. Утім, обмеженість сприйняття та опрацювання інформації учнем у форматі онлайн привернуло увагу методистів до оптимізації навчального матеріалу та адаптації його подання дистанційно. Трансформація уваги сучасного студента під впливом розвитку Інтернету та соцмереж у бік візуалізації та кліпового сприйняття інформації вже тривалий час ставить необхідністю розробку відповідних методів навчання. У випадку українського студента додаються також проблеми ускладненої адаптації до навчання в умовах воєнного стану та підтримки мотивації до навчання з урахуванням підвищеного психологічного навантаження. Усе вище перелічене ставить чіткі вимоги до навчальних методів, яким варто надати перевагу під час навчання іноземним мовам, з особливою увагою до студентів філологічних спеціальностей. На нашу думку, інтерактивні методи навчання з елементами гри можуть вдало задовольнити вимоги до візуалізації, стислості та зацікавлення, і при цьому їх можна успішно реалізувати в умовах дистанційного навчання. Так, технологія вебквесту є однією з інноваційних методик, яка базується на інтерактивному підході з елементами гри та використовує можливості інтернет-технологій для досягнення кращих результатів. Актуальність теми зумовлена потребою розробки та просування інтерактивних методів навчання іноземним мовам, ефективних в умовах онлайн-навчання та підвищеного рівня стресу студентів через воєнний стан. Метою розвідки є огляд технології вебквесту в процесі викладання німецької мови студентам-філологам та одного із доступних Інтернет-додатків для їх створення. Завдання дослідження полягає у визначенні базових понять «квесту» та «вебквесту»; з’ясування його особливостей та ефективності; короткий огляд одного із сервісів для створення вебквестів.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Ukraine Ukraine
138
United States United States
281
Unknown Country Unknown Country
422

Downloads

Ukraine Ukraine
139
United States United States
422
Unknown Country Unknown Country
422

Files

File Size Format Downloads
Serdiuk_webquest_technologies.pdf 1.81 MB Adobe PDF 983

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.