Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93569
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Медичний маркетинг у цифрову епоху: інтеграція та інновації
Authors Малик, Р.А.
ORCID
Keywords цифрові технології
digital technologies
цифрова трансформація
digital transformation
стратегія медичного закладу
strategy of medical institution
залучення клієнтів
customer attraction
якість медичних послуг
quality of medical services
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93569
Publisher
License In Copyright
Citation Малик Р. А. Медичний маркетинг у цифрову епоху: інтеграція та інновації / наук. кер. Н. Є. Летуновська // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 25 жовтня 2023 р. Умань, 2023. С. 69-73.
Abstract У тезах розглядаються питання цифрової трансформації в сфері медицини, а також пов'язані з цим процесом інновації в медичному маркетингу. Досліджено питання розвитку телемедицини та онлайн-комунікацій у сфері надання медичних послуг.
Theses examine issues of digital transformation in the field of medicine, as well as innovations in medical marketing related to this process. The issue of the development of telemedicine and online communications in the field of providing medical services has been studied.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Singapore Singapore
20
Ukraine Ukraine
17
United States United States
153

Downloads

France France
1
Ukraine Ukraine
18
United States United States
154

Files

File Size Format Downloads
Malyk_digital_technologies.pdf 171.88 kB Adobe PDF 173

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.