Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93667
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лінгвопрагматичні аспекти англомовних рекламних текстів
Other Titles Linguopragmatic aspects of english-language advertising texts
Authors Rudenko, Nataliia Volodymyrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1929-2077
Keywords англомовні рекламні тексти
English-language advertising texts
соціальна реклама
public service
Type Article
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93667
Publisher Видавничий дім "Інтернаука"
License Creative Commons Attribution - NonCommercial - NoDerivatives 4.0 International
Citation Руденко Н. В. Лінгвопрагматичні аспекти англомовних рекламних текстів // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". 2023. №7. https://doi.org/10.25313/2520-2057-2023-7
Abstract Проаналізовано лінгвопрагматичну спрямованість англомовної соціальної реклами, а саме її маніпулятивні стратегії та тактики.
The article analyses the linguopragmatic orientation of English-language public service advertising, namely its manipulative strategies and tactics.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Ukraine Ukraine
6
United States United States
21

Downloads

France France
1
Ukraine Ukraine
1
United States United States
22

Files

File Size Format Downloads
Rudenko_linguopragmatic_aspects.pdf 219,4 kB Adobe PDF 24

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.