Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94544
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтелектуальна інформаційна технологія обробки даних покупців e-commerce додатків
Authors Беккер, Д.О.
ORCID
Keywords дослідження
електронна комерція
машинне навчання
дата майнинг
наука про дані
інформаційні технології проектування
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94544
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Беккер Д. О. Інтелектуальна інформаційна технологія обробки даних покупців e-commerce додатків : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. А. В. Неня. Суми : Сумський державний університет, 2023. 93 с.
Abstract Дипломний проект присвячений розробці інтелектуальній технології для аналізу користувачів електронної комерції. В роботі проведено аналіз предметної області з порівнянням наукових робіт у цій галузі, визначення мети проекту, засобів реалізації, планування та проектування роботи. Представлений поетапний аналіз користувачів електронної комерції. Після реалізації проекту проведено порівняння моделей мишиного навчання на якість. Результатом проведеної роботи є інтелектуальна технологія аналізу користувачів електронної комерції.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

Australia Australia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
283
United States United States
401
Unknown Country Unknown Country
32

Downloads

France France
1
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
284
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
719
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Bekker_masters_thesis.pdf 2.13 MB Adobe PDF 1011

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.