Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94607
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Conditions that determine the effectiveness of the use of immersive learning technologies
Authors Kryklii, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4825-3950
Keywords технології імерсивного навчання
technologies of immersive learning
інклюзивна освіта
inclusive education
адаптивна система освіти
adaptive system of education
Type Conference Papers
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94607
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Kryklii O. A. Conditions that determine the effectiveness of the use of immersive learning technologies // Цифрові трансформації та інноваційні технології в економіці: виклики, реалії, стратегії : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17-19 червня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 51-54.
Abstract В умовах повномасштабної агресії росії особливої актуальності набуває створення інклюзивної та адаптивної системи освіти. Перш за все, мають бути сформовані альтернативні способи надання освітніх послуг і відповідні методи викладання та навчання. Одним із ефективних інструментів у цих умовах є використання технологій імерсивного навчання.
In the context of Russia's full-scale aggression, the creation of an inclusive and adaptive education system is of particular relevance. Above all, alternative ways of providing educational services and corresponding teaching and learning methods should be formed. One of the effective tools in these conditions is the use of immersive learning technologies.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
5
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Kryklii_immersive_learning.pdf 493,17 kB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.