Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94668
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Брендинг як персоніфікація продукту бізнесу
Authors Махмудов, Х.З.
Кривошея, В.В.
Шамрай, В.П.
ORCID
Keywords брендинг
branding
персоніфікація
personification
продукт бізнесу
business product
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94668
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Махмудов Х. З., Кривошея В. В., Шамрай В. П. Брендинг як персоніфікація продукту бізнесу // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 65-68.
Abstract У зв’язку із конкуренцією яка активно зростає на ринку товарів й послуг виникає необхідність виділити власну компанію серед інших пропозицій, зробити її унікальною та відомою. Для цього розробляють й впроваджують цілий комплекс заходів, які сприяють підвищенню впізнаваності й закріпленню позитивного іміджу продукту, зокрема, брендинг. Правильно підібрана стратегія із урахуванням усіх особливостей бізнесу – важлива умова досягнення успіхів.
In connection with the competition that is actively growing in the market of goods and services, there is a need to distinguish one's own company from other offers, to make it unique and well-known. For this purpose, a whole range of measures are developed and implemented, which contribute to increasing recognition and consolidation of a positive image of the product, in particular, branding. A correctly selected strategy, taking into account all the specifics of business, is an important condition for achieving success.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
2
United States United States
5
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Makhmudov_branding.pdf 366,03 kB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.