Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94686
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління трудовими ресурсами організації на основі використання технологій штучного інтелекту
Authors Баранов, В.В.
Назаренко, А.А.
ORCID
Keywords трудові ресурси
workforce
технології штучного інтелекту
artificial intelligence technologies
ІТ-технології
IT technologies
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94686
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Баранов В. В., Назаренко А. А. Управління трудовими ресурсами організації на основі використання технологій штучного інтелекту // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 105-108.
Abstract В сучасних умовах тотального переходу до широкого використання ІТ-технологій, у тому числі й на основі штучного інтелекту, поширення відбувається практично усі сфери людської діяльності. Не стала виключенням і традиційна система управління персоналом підприємств і організацій.
In today's conditions of a total transition to the widespread use of IT technologies, including those based on artificial intelligence, the spread is taking place in almost all spheres of human activity. The traditional personnel management system of enterprises and organizations was no exception.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10

Downloads

France France
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
16
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13

Files

File Size Format Downloads
Baranov_workforce.pdf 345,43 kB Adobe PDF 32

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.