Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95325
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реформування системи освіти впродовж життя в Україні для запобігання трудовій еміграції: коопетиційна модель інституційного партнерства. Т.1.
Authors Lieonov, Serhii Viacheslavovych  
Shvindina, Hanna Oleksandrivna  
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych  
Vorontsova, Anna Serhiivna  
Bozhenko, Viktoriia Volodymyrivna  
Mayboroda, Tetyana  
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Yelnikova, Yuliia Vasylivna  
Rubanov, Pavlo Mykolaiovych  
Пудрик, Д.В.
Bilan, Yurii Valentynovych  
Davlikanova, Olena Borysivna
Artiukhov, Artem Yevhenovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5639-3008
http://orcid.org/0000-0003-0883-8361
http://orcid.org/0000-0001-9902-7577
http://orcid.org/0000-0003-0603-3869
http://orcid.org/0000-0002-9435-0065
http://orcid.org/0000-0002-4547-5822
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
http://orcid.org/0000-0002-8478-4716
http://orcid.org/0000-0002-9415-8786
http://orcid.org/0000-0003-0268-009X
http://orcid.org/0000-0003-1112-6891
Keywords інституційне партнерство
institutional partnership
інтелектуальний капітал
intellectual capital
міграція
migration
національна економіка
national economy
освіта
education
реформування
reformation
система освіти впродовж життя
lifelong education system
трудова міграція
labor migration
трудові ресурси
workforce
Type Technical Report
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95325
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Реформування системи освіти впродовж життя в Україні для запобігання трудовій еміграції: коопетиційна модель інституційного партнерства. Т.1. : звіт про НДР (остаточний) / кер. С. В. Лєонов. Суми : Сумський державний університет, 2022. 315 с. № 0120U0102001.
Abstract Об‘єктом роботи є економічні відносини, що виникають у процесі реформування системи освіти впродовж життя в Україні з метою запобігання трудовій еміграції. Предметом роботи є процеси узгодження інтересів та формування коопетиційної моделі інституційного партнерства між стейкхолдерами системи освіти впродовж життя, спрямованої на запобігання трудовій еміграції. Методологічні засади наукової роботи складають фундаментальні положення державного регулювання економіки, міжнародних та державних фінансів, інвестування, а також наукові праці, присвячені проблемам реформування системи освіти впродовж життя в Україні з метою запобігання трудовій еміграції. В роботі застосовано комплекс підходів до економіко-математичного моделювання та обробки статистичних даних, FCM-аналіз, бібліометричний аналіз, кореляційний аналіз, logit- / probit-моделювання, кластерного аналізу, імітаційне моделювання. У ході виконання першого етапу "Ретроспективний аналіз освітнього, демографічно-міграційного та соціально-трудового середовища України" та другого етапу реалізації проєкту "Формалізація параметрів моделі гальмування відтоку кваліфікованих кадрів та витоку компетенцій в контексті реформування системи освіти впродовж усього життя", розроблено: 1) дескриптивну модель верифікації основних чинників функціонування освітнього, демографічно-міграційного та соціально-трудового середовищ та інституційних чинників, що зумовлюють динаміку трудової еміграції населення; 2) науково-методичний підхід до ідентифікації системи факторів, що сприяють та перешкоджають відтоку кваліфікованих кадрів та витоку компетенцій; 3) ретроспективне оцінювання досвіду передових країн щодо реалізації комплексних програм та проектів з реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції; 4) пропозиції щодо зниження трудової еміграції; 5) вперше розроблено науково-методичний підхід до визначення обсягу попиту та пропозиції на компетенції на ринку праці шляхом побудови звичайної та дистрибутивно-лагової регресійної моделі; 6) удосконалено наукові засади сценарного прогнозування динаміки чистого міграційного приросту населення залежно від характеру змін рівнів грамотності населення, його залученості до неформальної освіти шляхом використання регресійного аналізу та імітаційного моделювання; 7) вперше розроблено науково-методичний підхід до оцінювання впливу освіти на обсяги міграційних процесів на основі дворівневого підходу; 8) удосконалено методологію дослідження трендів та структури еміграційного потоку у контексті таргетування регуляторних інтервенцій державної міграційної політики за допомогою сценарного прогнозування (модель авторегресії і розподіленого лага).
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Japan Japan
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Lieonov_zvit_1_2022.pdf 7,8 MB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.