Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний бізнес сталого розвитку підприємства
Authors Андрєєва, Н.М.
Мартинюк, О.М.
Keywords сталий розвиток
маркетингова екологічна стратегія
менеджмент
устойчивое развитие
маркетинговая экологическая стратегия
менеджмент
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Андрєєва, Н.М. Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний бізнес сталого розвитку підприємства [Текст] / Н.М. Андрєєва, О.М. Мартинюк // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.2. - С. 119-126.
Abstract У статті в рамках концепції сталого розвитку сформовані елементи маркетингової екологічної стратегії підприємства, розкрита їх змістовна сутність і особливості реалізації в системі стратегічного екологічно орієнтованого менеджменту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539
В статье в рамках концепции устойчивого развития сформированы элементы маркетинговой экологической стратегии предприятия, раскрыта их содержательная сущность и особенности реализации в системе стратегического экологически ориентированного менеджмента. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки

Views

China China
5
France France
2
Germany Germany
346
Iran Iran
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
16
Singapore Singapore
344
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
3325
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13
Unknown Country Unknown Country
89

Downloads

China China
8
EU EU
1
France France
8
Germany Germany
347
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
2502
Unknown Country Unknown Country
414
Uzbekistan Uzbekistan
2

Files

File Size Format Downloads
22.pdf 734,93 kB Adobe PDF 3288

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.