Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95412
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Фізична терапія дітей із розладами аутичного спектра з сенсомоторними порушеннями |
Автори |
Чеснокова, К.С.
|
ORCID | |
Ключові слова |
лікувальна фізична культура therapeutic physical culture сенсорна інтеграція sensory integration дитяча реабілітація children's rehabilitation вправи на балансирах balance beam exercises розвиток дрібної моторики development of fine motor skills |
Вид документа | Магістерська робота |
Спеціальність | 227 - Фізична терапія, ерготерапія |
Дати випуску | 2024 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95412 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Чеснокова К. С. Фізична терапія дітей із розладами аутичного спектра з сенсомоторними порушеннями : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 227 - фізична терапія, ерготерапія / наук. кер. І. А. Бріжата. Суми : Сумський державний університет, 2024. 68 с. |
Короткий огляд (реферат) |
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти
фізичної терапії для дітей із розладами аутичного спектра, які страждають від
сенсомоторних порушень. Основна увага приділяється аналізу ефективності
фізичної реабілітації з використанням індивідуалізованих методів та програм,
що спрямовані на покращення координації, рівноваги та моторних навичок.
В роботі представлено розробку індивідуалізованої програми фізичної
терапії, яка включає заняття на розвиток великої та дрібної моторики,
вестибулярної стабільності, а також методики розвитку координації та
балансу. Програма також включає елементи кінезіотерапії, ігрові методи та
використання адаптивних спортивних вправ, які сприяють соціальній
інтеграції та покращенню якості життя пацієнта. Дослідження зосереджене
на оцінці змін у функціональному стані дитини, що мала комплексні
симптоми, включаючи епілептичну активність.
Аналіз клінічного дослідження демонструє значне поліпшення у
функціональному стані дитини з сенсомоторними порушеннями, завдяки
спеціалізованій програмі фізичної терапії. Зокрема, виділяються покращення
в рівновазі, фізичній витривалості, концентрації уваги та соціальній
адаптації. Результати вказують на ефективність індивідуально підібраного
підходу, що не лише підвищує загальний рівень активності та самостійності
дитини, але й покращує її психоемоційний стан. Програма заслуговує на
подальше використання та модернізацію для підтримки та розширення
позитивних змін |
Розташовується у зібраннях: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ) |
Views

1

1

8

48
Downloads

1

8

13

25

6
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Chesnokova_mag_rob.pdf | 801.31 kB | Adobe PDF | 53 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.