Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95483
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Конвергенція економічних та освітніх трансформацій у цифровому суспільстві: моделювання впливу на регіональну та національну безпеку
Other Titles Моделювання патернів інституційного партнерства стейкхолдерів для синхронізації економічних та освітніх трансформацій
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych  
Kryklii, Olena Anatoliivna  
Derevianko, Yurii Mykolaiovych  
Duvanova, Oksana Serhiivna
Balahurovska, Inna Oleksiivna  
Skrynnyk, Olena Viktorivna  
Lieonov, Serhii Viacheslavovych  
Artiukhov, Artem Yevhenovych  
Малишенко, Ю.П.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
http://orcid.org/0000-0001-9902-7577
http://orcid.org/0000-0002-4825-3950
http://orcid.org/0000-0003-0088-6115
http://orcid.org/0000-0003-3642-9506
http://orcid.org/0000-0001-8300-6616
http://orcid.org/0000-0001-5639-3008
http://orcid.org/0000-0003-1112-6891
Keywords економічна безпека
економічні трансформації
імерсійні цифрові технології
імерсивний університет
інформаційна безпека
коопетиційна модель
освітні трансформації
соціальна безпека
цифровізація
Type Technical Report
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95483
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Конвергенція економічних та освітніх трансформацій у цифровому суспільстві: моделювання впливу на регіональну та національну безпеку = Моделювання патернів інституційного партнерства стейкхолдерів для синхронізації економічних та освітніх трансформацій : звіт про НДР (проміжний) / кер. Т. А. Васильєва. Суми : Сумський державний університет, 2022. 150 с. № 0121U109553.
Abstract Об’єктом роботи виступають організаційно-економічні відносини, які виникають в ланцюзі «економіка – освіта – національна безпека – цифровізація» на рівні регіонів та національної економіки в цілому. Предметом роботи є методологічні засади та методичний інструментарій виявлення оптимальних патернів взаємодії економічних суб’єктів, органів влади та закладів освіти, що забезпечують зростання економічної, соціальної та інформаційної безпеки країни та регіонів в умовах цифровізації суспільства. Методологічною основою дослідження є синергетична теорія самоорганізації соціально-економічних систем, моделювання поведінки відкритих стаціонарних систем, економетрики, сучасні концепції біхевіористики, розробки вітчизняних та закордонних вчених у сфері забезпечення національної безпеки, модернізації системи освіти, конвергенції освітніх та економічних трансформацій, цифровізації суспільства. У ході виконання другого етапу реалізації проекту було отримано такі наукові та прикладні результати: 1) визначено ефективні патерни взаємодії стейкхолдерів при виконанні третьої місії університетів; 2) розроблено науково-практичні підходи до використання імерсійних цифрових технологій як інструменту стимулювання трансферу інновацій від закладів освіти в реальний сектор економіки; 3) запропоновано інтегрований підхід до впровадження імерсивного навчання в університеті; 4) розроблено модель синхронізації економічних та освітніх трансформацій із компонентами національної безпеки; 5) вдосконалено методичні засади дослідження регіонального аспекту економічних, освітніх і цифрових трансформацій; 6) запропоновано дорожню карту регуляторних інтервенцій для масштабування моделі інституційного партнерства провайдерів освітніх послуг з метою підвищення резільєнтності місцевого/регіонального соціально-економічного розвитку; 7) удосконалено методологію формування коопетиційної моделі реалізації концепції «місто, що навчається» за мережевим принципом з виділення її основних напрямів, переваг та недоліків. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що вони впровадженні у навчальний процес Сумського державного університету при викладанні дисциплін: «Управління міжнародними проєктами» та «Крос-культурні відносини», що підтверджується актами впровадження від 21 грудня 2021 року. Основні наукові положення першого етапу НДР доведено до рівня методичних розробок і практичних рекомендацій, які можуть бути використані органами законодавчої та виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти та профільними громадськими об’єднаннями. Результати НДР частково використані при виконання 5 господарчих договорів на замовлення громадської організації «Центр освіти впродовж життя» обсягом 45,000 тис. грн, а також впроваджені в освітню діяльність цієї організації (Довідка про впровадження №1 від 08.12.2022 р., Додаток А). Отримано листи підтримки від Європейської асоціації маркетингу та менеджменту (Лист від 08.12.2022 р., Додаток Б) та Лондонської академії науки і бізнесу (Лист від 02.12.2021 р., Додаток В). Отримано і виконується 15 міжнародних наукових грантів.
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
Ukraine Ukraine
1
United States United States
28
Unknown Country Unknown Country
5

Downloads

Canada Canada
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Vasylieva_zvit_2022.pdf 4.31 MB Adobe PDF 3

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.