Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95728
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Іміджелогія та брендинг у соціокультурній діяльності
Authors Povalii, Tetiana Leonidivna  
Boiko, Olha Petrivna  
Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5821-9775
http://orcid.org/0000-0001-5949-4699
http://orcid.org/0000-0002-1865-5422
Keywords іміджелогія
особистісний імідж
корпоративний імідж
іміджмейкінг
брендинг
брендбук
територіальний бренд
соціокультурний бренд
Type Schoolbook
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95728
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Повалій Т. Л., Бойко О. П., Котенко О. О. Іміджелогія та брендинг у соціокультурній діяльності : навч. посіб. Суми : Сумський державний університет, 2024. 257 c.
Abstract Навчальний посібник спрямований на формування базових знань із питань формування особистісного й організаційного іміджу, створення брендингу в культурній та туристичній індустрії, розроблення брендбуку.
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Australia Australia
1
Ukraine Ukraine
40
United States United States
17
Unknown Country Unknown Country
42

Downloads

France France
44
Ukraine Ukraine
41
United States United States
34
Unknown Country Unknown Country
43

Files

File Size Format Downloads
Povalii.pdf 3,23 MB Adobe PDF 162

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.