Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95958
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Професійно-технічна освіта в СРСР у добу сталінського тоталітаризму (кінець 1920-х – початок 1950-х років)
Authors Ярош, Н.В.
ORCID
Keywords професійна освіта
трудові резерви
сталінський тоталітаризм
робітничі кадри
ІІ Світова війна
відбудова економіки
школи ФЗУ
школи ФЗН
ремісничі училища
учнівський побут
professional education
labor reserves
Stalinist totalitarianism
workers
II World War
reconstruction of the economy
FZU schools
FZN schools
vocational schools
student life
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95958
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ярош Н. В. Професійно-технічна освіта в СРСР у добу сталінського тоталітаризму (кінець 1920-х – початок 1950-х років) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 032 - історія та археологія / наук. кер. В. М. Король. Суми : Сумський державний університет, 2024. 56 с.
Abstract Актуальність дослідֺження випливає з потреби проаналізувати минуле радянської системи професійної підготовки робітничих кадрів, нащадком якої досі залишалася наша вітчизняна профтехосвіта, для якомога ефективнішого її реформування і сучасного розвитку. Мета роботи – висвітлення особливостей функціонування радянської професійно-технічної освіти за доби сталінського тоталітаризму (кінець 1920-х – початок 1950-х років). Основу методологічної бази дослідження становлять принципи історизму, об’єктивності, всебічності та антропологізму. Використано загальнонаукові (аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, конкретизація) і спеціально-історичні методи (проблемно-хронологічний, порівняльно-історичний, ретроспективний). Наукова новизна дослідження полягає в аналізі широкого кола джерел та літератури і дослідженні особливостей функціонування професійно-технічної освіти за доби сталінського тоталітаризму. Практична цінність роботи визначається можливістю використання її результатів для науково-дослідницької і навчальної діяльності.
The relevance of the research stems from the need to analyze the past of the Soviet system of professional training of workers, the descendant of which has remained our domestic vocational technical education, for its reform and modern development as effectively as possible. The purpose of the work is to highlight the peculiarities of the functioning of Soviet vocational and technical education during the era of Stalinist totalitarianism (late 1920s - early 1950s). The basis of the methodological base of the research is the principles of historicism, objectivity, comprehensiveness and anthropology. General scientific (analysis, synthesis, induction, deduction, abstraction, concretization) and special-historical methods (problematic-chronological, comparative-historical, retrospective) were used. The scientific novelty of the study consists in the analysis of a wide range of sources and literature and the study of the peculiarities of the functioning of vocational education during the Stalinist totalitarianism. The practical value of the work is determined by the possibility of using its results for research and educational activities.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІП)

Views

Ukraine Ukraine
10
United States United States
12

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Yarosh_bac_rob.pdf 2,96 MB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.