Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96038
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Нові виклики й перспективи для молоді
Authors Карабельська, А.
ORCID
Keywords молодь
інформаційні технології
аналітичні навички
критичне мислення
творче мислення
цифрова грамотність
young
information technology
analytical skills
critical thinking
creative thinking
digital literacy
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96038
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Карабельська А. Нові виклики й перспективи для молоді / наук. кер. Н. В. Чикалова // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали VІI Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції, м. Суми, 24-25 квітня 2024 р. / упоряд. : О. П. Сидоренко, Л. В. Біденко, І. С. Левенок. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 84-91.
Abstract Інформаційні технології увірвалися в наше життя порівняно недавно, але майже кожна людина в наш час не може уявити своє повсякдення без гаджетів. Найшвидше ознайомлюється з усіма нововведеннями молодь. Інформаційне суспільство пропонує молоді не лише нові технології та можливості, а й змінює їхні підходи до навчання, роботи та соціальних відносин. Наприклад, технології змінюють формат навчання, дозволяючи отримати доступ до навчального матеріалу з будь-якого місця та в будь-який час. Віддалене навчання та електронні ресурси стають все більш популярними серед молоді, що дозволяє їм гнучко впоратися з навчальним процесом. Зараз можна знайти будь-яку інформацію за лічені секунди, а раніше наші бабусі та дідусі шукали цю ж інформацію в книжках у бібліотеках годинами. Погодьтеся, що наше життя стало помітно легшим, аніж було декілька десятиліть тому. Ще однією характеристикою інформаційного суспільства є зростання важливості знань та креативності. В умовах постійної доступності інформації та широкого доступу до освітніх ресурсів, молодь повинна навчитися критично оцінювати інформацію, розвивати аналітичні навички та навички творчого мислення, щоб успішно конкурувати на ринку праці та в суспільстві загалом. З одного боку це дуже корисно, що всі ідеї ми маємо під рукою, але ж з іншого боку штучний інтелект може замінити роботу людей. Але, на мою думку, в роботі живої людини відчувається якась особливість, притаманна ота сама іскорка натхнення та відчуття кропіткої праці – це не може бути передано в роботі штучного інтелекту. Інформаційне суспільство вносить суттєві зміни в сферу праці та кар'єрного зростання. Розвиток інформаційних технологій створює нові професії та змінює вимоги до кваліфікації працівників. Молодь повинна бути готовою до постійного навчання та адаптації до нових технологій та ринкових вимог. Важливими навичками для молоді в інформаційному суспільстві є вміння працювати в команді, аналізувати великі обсяги інформації та швидко приймати рішення. Одним із головних викликів для молоді у сучасному інформаційному суспільстві є цифрова грамотність. Швидкі темпи технологічного розвитку потребують від молоді не лише знання про технології, але й вміння ефективно їх використовувати. Щоб ефективно використовувати всі переваги інформаційного суспільства, молодь повинна бути готовою до викликів, які воно ставить перед нею.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
Indonesia Indonesia
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Singapore Singapore
1
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Karabelska_young.pdf 791,58 kB Adobe PDF 2

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.