Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96525
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Кольорове рішення в соціальній рекламі на тему безпеки дорожнього руху
Other Titles Color solution in social advertising on the topic of road safety
Authors Kovalova, Tetiana Viktorivna  
Оропай, А.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6551-4139
Keywords соціальна реклама
безпека дорожнього руху
ПДР
колір
візуальний вплив
social advertising
public service announcement
road safety
color
visual impact
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96525
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Ковальова Т. В., Оропай А. Кольорове рішення в соціальній рекламі на тему безпеки дорожнього руху // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 23–24 травня 2024 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 58-63.
Abstract У статті проаналізовано приклади соціальної реклами на тему безпеки дорожнього руху. Окреслено значення кольору в рекламі та роль контексту в сприйнятті візуальної інформації споживачем. Визначено умови ефективного використання кольору в соціальній рекламі на тему безпеки дорожнього руху.
The article analyzes examples of public service announcements on the topic of road safety. The meaning of color in advertising and the role of context in the consumer's perception of visual information are outlined. Conditions for the effective use of color in social advertising on the topic of road safety are defined.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kovalоva_social_advertising.pdf 63.06 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.