Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9872
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання Flash-технології для активізації навчання з курсу "Теорія алгоритмів та матлогіка" |
Authors |
Жовтя, Є.М.
|
ORCID | |
Keywords |
Flash-технологія Flash-технология Flash-technology теорія алгоритмів і математична логіка теория алгоритмов и математическая логика theory of algorithms and mathematical logic |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9872 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Жовтя, Є.М. Використання Flash-технології для активізації навчання з курсу "Теорія алгоритмів та матлогіка" [Текст] / Є.М. Жовтя, С.П. Шаповалов // Інформатика, математика, механіка : матеріали та програма науково-технічної конференції, Суми, 18-22 квітня 2011 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. — Суми : СумДУ, 2011. — С. 75. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
7
![Germany](/flags/de.gif)
1143498
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
571751
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
7096
![Russia](/flags/ru.gif)
16
![Singapore](/flags/sg.gif)
51055524
![Turkey](/flags/tr.gif)
11
![Ukraine](/flags/ua.gif)
17183039
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
2244424
![United States](/flags/us.gif)
51055527
![Unknown Country](/flags/--.gif)
64
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
84984
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Kazakhstan](/flags/kz.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
17183040
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
51055525
![Unknown Country](/flags/--.gif)
91
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
78-533-1-PB.pdf | 268,36 kB | Adobe PDF | 68323645 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.