Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98811
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування"
Authors Tarasova, Tetiana Borysivna  
Tarasiuk, Daiana Ihorivna
Sakhno, Paraskoviia Ivanivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0353-7199
http://orcid.org/0000-0003-4010-689X
Keywords спілкування у психології
комунікативний аспект спілкування
вербальні засоби спілкування
невербальні засоби спілкування
інтерактивний аспект спілкування
перцептивний аспект спілкування
психологічний вплив у спілкуванні
спілкування особистості в групі
ускладнене спілкування
ефективне спілкування
конфлікти у спілкуванні
самосвідомість особистості
Type Working Paper
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98811
Publisher Сумський державний університет
License Creative Commons Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International
Citation Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування" / уклад. : Т. Б. Тарасова, Д. І. Тарасюк, П. І. Сахно. Суми : Сумський державний університет, 2025. 88 с.
Abstract Перспективи розвитку освітнього процесу в закладах вищої освіти України в плані підготовки висококваліфікованих фахівців передбачають насамперед підвищення значущості свідомої, цілеспрямованої, самостійної пізнавальної діяльності кожного студента. Без їх активності неможливі здобуття повноцінних знань, набуття вмінь і навичок, розвиток здібностей, загальних та спеціальних компетентностей. Наукова інформованість, компетентність фахівця – це його інтелектуальний потенціал, орієнтований на пізнавальну активність, систему певних дослідницьких умінь, без яких неможлива творча діяльність у межах його спеціальності. Справжній фахівець – це не склад наукової інформації, а творець на її основі нових знань, нових ефективних творчих технологій професійної діяльності. Набуття таких якостей майбутнього фахівця потребує постійної, наполегливої, творчої самостійної роботи студентів, починаючи з першого курсу. Проте досвід засвідчує, що студенти зазнають значних труднощів у роботі з книгою, науковою літературою, ресурсами мережі Інтернет, використанні можливостей штучного інтелекту, формулюванні власних думок та висновків. Саме цим проблемам у вивченні навчальної дисципліни «Психологія спілкування» присвячені методичні вказівки. Сподіваємося, що рекомендації з послідовного планування, організації та проведення різних форм навчальної роботи допоможуть студентам у подоланні труднощів.
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
m6108.pdf 1.44 MB Adobe PDF 10

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.