Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99220
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтеграція теорії та практики у філологічній підготовці: потенціал моделі ESCAPE
Authors Шульженко, Ю.
Артеменко, Ю.
ORCID
Keywords філологічна підготовка
інтеграція теорії і практики
модель ESCAPE
philological training
theory-practice integration
ESCAPE model
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99220
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шульженко Ю., Артеменко Ю. Інтеграція теорії та практики у філологічній підготовці: потенціал моделі ESCAPE // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 77-80.
Abstract Професійна підготовка бакалаврів-філологів передбачає формування низки фахових компетентностей та досягнення програмних результатів навчання, для чого застосовуються як загальнодидактичні, так і спеціальні філологічні підходи, які враховують специфіку мовної, літературної, перекладацької та міжкультурної підготовки. Серед таких підходів варто назвати PPT підхід, що корелює з традиційними дидактичними моделями та частково з комунікативним підходом, але з обмеженням на продуктивність і гнучкість; чи ESA підхід, що корелює з комунікативно-орієнтованим підходом та більш гнучкими сучасними підходами (наприклад, TBL). Проте, на нашу думку, сьогодення вимагає зміщення фокусу з викладання на навчання, більшої гнучкості, інтеграції міждисциплінарних знань та орієнтації на реальне застосування мови.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Shulzhenko_philological_training.pdf 655.17 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.