Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99273
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title YouTube-канал SpanishDict у контексті становлення цифрової лінгводидактики
Authors Зінченко, О.
Іванова, Н.
Турта, Є.
ORCID
Keywords цифрова лінгводидактика
онлайн-освіта
викладання іспанської мови
digital language didactics
online education
Spanish language teaching
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99273
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Зінченко О., Іванова Н., Турта Є. YouTube-канал SpanishDict у контексті становлення цифрової лінгводидактики // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 132-136.
Abstract Початок формування цифрової лінгводидактики на платформі YouTube припадає на кінець 2000-х років, коли з’являються перші цілеспрямовані освітні проєкти, зокрема YouTube-канал SPANISHDICT (SPANISHDICT, 2008), що функціонував упродовж п’яти років з серпня 2008 р. до січня 2013 р. У той період відеохостинг YouTube лише починав трансформуватись із платформи для розваг у потужний інструмент масової освіти. Цей період характеризується переважанням інструктивних моделей навчання, орієнтованих на фронтальне пояснення граматики з мінімальною інтерактивністю. Діяльність YouTube- каналу SPANISHDICT яскраво ілюструє перехід від традиційної до цифрової моделі навчання: у викладанні іспанської мови SPANISHDICT був одним із перших системно організованих ресурсів, який поєднував відеоконтент із зовнішнім навчальним сайтом. Отже, особливістю вказаного YouTube-каналу є його інтеграція з вебплатформою SpanishDict.com (Spanish Learning Made Easy, 1999), яка пропонує інтерактивні інструменти для самостійного вивчення іспанської мови: флеш-картки, тести, лексичні вправи, тренажери дієслівних форм та систему моніторингу навчального прогресу. Такий підхід відповідає гнучкій моделі навчання з цифровими компонентами, що стала популярною ще до масового впровадження дистанційного формату.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Zinchenko_digital_language_didactics.pdf 663.65 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.