Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99273
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | YouTube-канал SpanishDict у контексті становлення цифрової лінгводидактики |
Автори |
Зінченко, О.
Іванова, Н. Турта, Є. |
ORCID | |
Ключові слова |
цифрова лінгводидактика онлайн-освіта викладання іспанської мови digital language didactics online education Spanish language teaching |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2025 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99273 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Зінченко О., Іванова Н., Турта Є. YouTube-канал SpanishDict у контексті становлення цифрової лінгводидактики // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 132-136. |
Короткий огляд (реферат) |
Початок формування цифрової лінгводидактики на платформі YouTube
припадає на кінець 2000-х років, коли з’являються перші цілеспрямовані освітні проєкти, зокрема YouTube-канал SPANISHDICT (SPANISHDICT, 2008), що
функціонував упродовж п’яти років з серпня 2008 р. до січня 2013 р. У той період
відеохостинг YouTube лише починав трансформуватись із платформи для розваг
у потужний інструмент масової освіти. Цей період характеризується
переважанням інструктивних моделей навчання, орієнтованих на фронтальне
пояснення граматики з мінімальною інтерактивністю. Діяльність YouTube-
каналу SPANISHDICT яскраво ілюструє перехід від традиційної до цифрової моделі
навчання: у викладанні іспанської мови SPANISHDICT був одним із перших
системно організованих ресурсів, який поєднував відеоконтент із зовнішнім
навчальним сайтом. Отже, особливістю вказаного YouTube-каналу є його
інтеграція з вебплатформою SpanishDict.com (Spanish Learning Made Easy, 1999),
яка пропонує інтерактивні інструменти для самостійного вивчення іспанської
мови: флеш-картки, тести, лексичні вправи, тренажери дієслівних форм та
систему моніторингу навчального прогресу. Такий підхід відповідає гнучкій
моделі навчання з цифровими компонентами, що стала популярною ще до
масового впровадження дистанційного формату. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

2
Downloads
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Zinchenko_digital_language_didactics.pdf | 663.65 kB | Adobe PDF | 0 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.