Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99278
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Трансформація англомовної освіти через штучний інтелект в умовах дистанційного навчання |
Authors |
Насакіна, С.
|
ORCID | |
Keywords |
штучний інтелект англомовна освіта дистанційне навчання artificial intelligence English language education distance learning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99278 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Насакіна С. Трансформація англомовної освіти через штучний інтелект в умовах дистанційного навчання // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 139-142. |
Abstract |
У 21 столітті зростає різноманіття форматів викладання англійської мови,
серед яких дедалі вагомішу роль відіграють цифрові технології та штучний
інтелект (ШІ). Застосування інструментів на базі ШІ у закладах вищої освіти є
надзвичайно актуальним, оскільки діджиталізація освіти є стратегічним
пріоритетом України як Європейської держави. Важливо зазначити, що штучний
інтелект відкриває нові горизонти для персоналізації навчального процесу, а
саме з’являється можливість адаптувати матеріали під індивідуальні потреби
здобувачів, що сприятиме більш ефективному засвоєнню англійської мови,
особливо у немовних закладах вищої освіти. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nasakina_artificial_intelligence.pdf | 523.77 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.