Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99334
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бізнес-презентація як форма комунікації у діловому дискурсі
Authors Шишко, А.
Пономаренко, О.
ORCID
Keywords бізнес-презентація
діловий дискурс
міжкультурна комунікація
business presentation
business discourse
intercultural communication
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99334
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шишко А., Пономаренко О. Бізнес-презентація як форма комунікації у діловому дискурсі // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 167-170.
Abstract На сучасному етапі розвитку міжкультурної ділової комунікації та методики викладання іноземних мов з’явився термін «бізнес-презентація», що визначається як жанр ділового дискурсу (Бєлова, 2025). Бізнес-презентація – це спеціально організоване спілкування з аудиторією, мета якого – переконати або спонукати її до певних дій. Вона здійснюється через три канали: вербальний (що говориться), вокальний (як це вимовляється), невербальний (жести, міміка, рухи). Характерні риси ділових презентацій: продуманий зміст, цілеспрямованість, інформаційна насиченість та прагнення переконати слухача.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Shyshko_business_presentation.pdf 659.05 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.