Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99339
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування" |
Authors |
Sakhno, Paraskoviia Ivanivna
![]() Tarasova, Tetiana Borysivna ![]() Tarasiuk, Daiana Ihorivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-4010-689X http://orcid.org/0000-0003-0353-7199 |
Keywords |
соціальна перцепція мовлення вербальні засоби невербальні засоби детекція брехні конфлікти публічний виступ ділове спілкування віртуальне спілкування складні співрозмовники знаково-символічна невербальна система проксеміка |
Type | Working Paper |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99339 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Creative Commons Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International |
Citation | Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування" / уклад. : П. І. Сахно, Т. Б. Тарасова, Д. І. Тарасюк. Суми : Сумський державний університет, 2025. 75 с. |
Abstract |
Перспективи розвитку освітнього процесу в закладах вищої освіти України в плані підготовки висококваліфікованих фахівців передбачають насамперед підвищення значущості свідомої, цілеспрямованої, самостійної пізнавальної діяльності кожного студента. Без їх активності неможливе здобуття повноцінних знань, набуття вмінь і навичок, розвиток здібностей, загальних та спеціальних компетентностей. Наукова інформованість, компетентність фахівця – це його інтелектуальний потенціал, орієнтований на пізнавальну активність, систему певних дослідницьких умінь, без яких неможлива творча діяльність у межах його спеціальності. Справжній фахівець – це не склад наукової інформації, а творець на її основі нових знань, нових ефективних творчих технологій професійної діяльності. Набуття таких якостей майбутнього фахівця потребує постійної, наполегливої, творчої самостійної роботи студентів, починаючи з першого курсу. Проте, досвід засвідчує, що студенти зазнають значних труднощів у роботі з книгою, науковою літературою, ресурсами мережі «Інтернет», використанні можливостей штучного інтелекту, формулюванні власних думок та висновків. Саме цим проблемам у вивченні навчальної дисципліни «Психологія спілкування» присвячені методичні вказівки. Сподіваємося, що рекомендації з послідовного планування, організації та проведення різних форм навчальної роботи допоможуть студентам у подоланні труднощів. |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
m6139.pdf | 1.56 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.