Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99339
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування"
Authors Sakhno, Paraskoviia Ivanivna  
Tarasova, Tetiana Borysivna  
Tarasiuk, Daiana Ihorivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4010-689X
http://orcid.org/0000-0003-0353-7199
Keywords соціальна перцепція
мовлення
вербальні засоби
невербальні засоби
детекція брехні
конфлікти
публічний виступ
ділове спілкування
віртуальне спілкування
складні співрозмовники
знаково-символічна невербальна система
проксеміка
Type Working Paper
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99339
Publisher Сумський державний університет
License Creative Commons Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International
Citation Методичні вказівки до навчальної дисципліни за вибором "Психологія спілкування" / уклад. : П. І. Сахно, Т. Б. Тарасова, Д. І. Тарасюк. Суми : Сумський державний університет, 2025. 75 с.
Abstract Перспективи розвитку освітнього процесу в закладах вищої освіти України в плані підготовки висококваліфікованих фахівців передбачають насамперед підвищення значущості свідомої, цілеспрямованої, самостійної пізнавальної діяльності кожного студента. Без їх активності неможливе здобуття повноцінних знань, набуття вмінь і навичок, розвиток здібностей, загальних та спеціальних компетентностей. Наукова інформованість, компетентність фахівця – це його інтелектуальний потенціал, орієнтований на пізнавальну активність, систему певних дослідницьких умінь, без яких неможлива творча діяльність у межах його спеціальності. Справжній фахівець – це не склад наукової інформації, а творець на її основі нових знань, нових ефективних творчих технологій професійної діяльності. Набуття таких якостей майбутнього фахівця потребує постійної, наполегливої, творчої самостійної роботи студентів, починаючи з першого курсу. Проте, досвід засвідчує, що студенти зазнають значних труднощів у роботі з книгою, науковою літературою, ресурсами мережі «Інтернет», використанні можливостей штучного інтелекту, формулюванні власних думок та висновків. Саме цим проблемам у вивченні навчальної дисципліни «Психологія спілкування» присвячені методичні вказівки. Сподіваємося, що рекомендації з послідовного планування, організації та проведення різних форм навчальної роботи допоможуть студентам у подоланні труднощів.
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
m6139.pdf 1.56 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.