Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99346
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальна реклама як метод профілактики домашнього насильства щодо підлітків
Authors Сіробаба, А.
ORCID
Keywords домашнє насильство
підлітки
соціальна реклама
domestic violence
teenagers
social advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99346
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сіробаба А. Соціальна реклама як метод профілактики домашнього насильства щодо підлітків / наук. кер. В. М. Семенов // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 190-194.
Abstract Домашнє насильства є тією суспільною проблемою, яка, на жаль, торкається всіх груп населення, не залежно від соціального статусу, походження або морально-етичних переконань. Неповнолітні є однією з категорій, яка відноситься до постраждалих від насильства в сім’ї та яка є особливо вразливою. Варто зазначити, що домашнє насильство не є тотожним явищем з сімейними конфліктами, оскільки саме зростання та загострення наявних конфліктів в родині призводить до вчинення насильства по відношенню до будь-кого в сім’ї, зокрема і дітей різного віку. Актуальність дослідження полягає в тому, що проблема домашнього насильства в сьогоднішніх умовах набуває нових обертів. Збройна агресія ворога проти України створює нові виклики для всіх верств населення, в тому числі і сімей з дітьми. Незважаючи на достатню кількість нормативних документів, які регулюють питання боротьби з домашнім насильством, проблема його вчинення в сім’ях й досі залишається актуальною. Метою публікації є дослідження теоретичних аспектів проблеми домашнього насильства щодо підлітків та аналіз застосування соціальної реклами як технології профілактики боротьби з насильством в сім’ї. Мета досягається шляхом реалізації таких завдань: розглянути поняття «домашнє насильство»; охарактеризувати сім’ї, в яких виховують особи підліткового віку як цільову аудиторію; проаналізувати метод соціальної реклами для подолання проблеми домашнього насильства до підлітків.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Sirobaba_domestic_violence.pdf 660.4 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.