Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99346
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Соціальна реклама як метод профілактики домашнього насильства щодо підлітків |
Authors |
Сіробаба, А.
|
ORCID | |
Keywords |
домашнє насильство підлітки соціальна реклама domestic violence teenagers social advertising |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99346 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сіробаба А. Соціальна реклама як метод профілактики домашнього насильства щодо підлітків / наук. кер. В. М. Семенов // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the II International scientific and practical conference, Sumy, May 28, 2025 / responsible editor M. M. Nabok, responsible for the layout V. Sadivnychуy, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2025. P. 190-194. |
Abstract |
Домашнє насильства є тією суспільною проблемою, яка, на жаль,
торкається всіх груп населення, не залежно від соціального статусу, походження
або морально-етичних переконань. Неповнолітні є однією з категорій, яка
відноситься до постраждалих від насильства в сім’ї та яка є особливо вразливою.
Варто зазначити, що домашнє насильство не є тотожним явищем з сімейними
конфліктами, оскільки саме зростання та загострення наявних конфліктів в
родині призводить до вчинення насильства по відношенню до будь-кого в сім’ї,
зокрема і дітей різного віку.
Актуальність дослідження полягає в тому, що проблема домашнього
насильства в сьогоднішніх умовах набуває нових обертів. Збройна агресія ворога
проти України створює нові виклики для всіх верств населення, в тому числі і сімей з дітьми. Незважаючи на достатню кількість нормативних документів, які
регулюють питання боротьби з домашнім насильством, проблема його вчинення
в сім’ях й досі залишається актуальною.
Метою публікації є дослідження теоретичних аспектів проблеми
домашнього насильства щодо підлітків та аналіз застосування соціальної
реклами як технології профілактики боротьби з насильством в сім’ї. Мета
досягається шляхом реалізації таких завдань: розглянути поняття «домашнє
насильство»; охарактеризувати сім’ї, в яких виховують особи підліткового віку
як цільову аудиторію; проаналізувати метод соціальної реклами для подолання
проблеми домашнього насильства до підлітків. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sirobaba_domestic_violence.pdf | 660.4 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.