Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99355
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні підходи до вивчення оптики в курсі фізики закладів загальної середньої освіти |
Authors |
Бортнік, Д.А.
|
ORCID | |
Keywords |
фізика оптика компетентнісний підхід STEM-освіта інтерактивне навчання віртуальні лабораторії цифрові технології методика викладання основна школа |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 014 - Середня освіта |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99355 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бортнік Д. А. Сучасні підходи до вивчення оптики в курсі фізики закладів загальної середньої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта / наук. кер. Ю. О. Шкурдода. Суми : Сумський державний університет, 2025. 42 с. |
Abstract |
Актуальність теми зумовлена необхідністю модернізації викладання
фізики в умовах Нової української школи, зокрема розділу «Оптика», який є
складним для засвоєння, але надзвичайно важливим для формування наукового
світогляду учнів. Упровадження сучасних педагогічних підходів, інтерактивних
методик та цифрових технологій сприяє підвищенню ефективності навчального
процесу, розвитку ключових компетентностей і зацікавленості школярів до
фізики.
Мета кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні сучасних підходів до
викладання оптики у школі, аналізі труднощів засвоєння теми учнями та
розробці практичних методичних рекомендацій для ефективного впровадження
інноваційних засобів навчання.
У результаті дослідження встановлено, що застосування компетентнісного
підходу, STEM-елементів, цифрових ресурсів (симуляцій, віртуальних
лабораторій, доповненої реальності), а також діяльнісних методів навчання
істотно підвищує рівень засвоєння знань з оптики, формує пізнавальний
інтерес, самостійність та співпрацю учнів. Розроблені уроки й апробовані
методики можуть бути використані вчителями фізики під час викладання теми
«Оптика» у 11 класах. Вони сприяють реалізації принципів сучасної освіти та
покращують якість навчального процесу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bortnik_bac_rob.pdf | 717.35 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.