Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99356
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні наукові відкриття у шкільному курсі фізики |
Authors |
Фонталін, Д.С.
|
ORCID | |
Keywords |
інформаційні технології навчальне середовище шкільний курс фізики фізика наукові відкриття |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 014 - Середня освіта |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99356 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Фонталін Д. С. Сучасні наукові відкриття у шкільному курсі фізики : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта / наук. кер. Ю. О. Шкурдода. Суми : Сумський державний університет, 2025. 48 с. |
Abstract |
Актуальність теми пов'язана зі стрімким розвитком сучасної фізичної
науки. Впровадження новітніх фізичних відкриттів у шкільний курс фізики може
сприяти активному залученню здобувачів освіти до предмету, підвищенню
мотивації та покращенню якості освіти.
Мета кваліфікаційної роботи полягає в розкритті фізичної сутності деяких
сучасних фізичних ефектів та виявленні оптимальних підходів та методик
інтеграції новітніх наукових відкриттів та сучасних технологій для покращення
якості навчання, підвищення мотивації учнів та формування їхнього наукового
світогляду.
У результаті аналізу літературних джерел досліджено досвід та
перспективи впровадження сучасних тем у шкільному курсі фізики. Показано,
що українська освітня система вже робить кроки до інтеграції новітніх
досягнень, зокрема успішно впроваджуються елементи нанотехнологій та
наноелектроніки.
У результаті проведених досліджень установлено, що залучення
відповідних факультетів університетів до освітнього процесу через екскурсії,
майстер-класи та наукові проекти є надзвичайно важливим для поглиблення
інтересу учнів, надання їм доступу до сучасного обладнання та ознайомлення з
реальною науковою діяльністю.
Розроблено методичні рекомендації для інтеграції деяких тем у шкільну
програму, запропоновано конкретні методичні підходи. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fontalin_bac_rob.pdf | 769.44 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.