Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99538
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Засоби комплексного тестування вебдодатку
Authors Зоренко, А.А.
ORCID
Keywords тестування
автоматизоване тестування
ручне тестування
тестування інструментами штучного інтелекту
аналіз ефективності тестування
інформаційні технології проєктування
Type Bachelous Paper
Speciality 122 - Комп’ютерні науки
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99538
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Зоренко А. А. Засоби комплексного тестування вебдодатку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. В. В. Шендрик. Суми : Сумський державний університет, 2025. 70 с.
Abstract Дипломний проєкт присвячений створенню ефективного засобу комплексного тестування вебдодатку. В роботі проведено аналіз предметної області з аналізом продуктів-аналогів, визначення мети проекту, засобів реалізації, планування та проектування роботи. Представлена поетапна розробка тестової документації, розробка скриптів для автоматизованого та тестування інструментами штучного інтелекту, розроблено критерії для аналізу результатів тестування, розроблено фреймворк для аналізу ефективності тестування. Після проведення тестування, було оформлено звіти про дефекти та проаналізовано результати тестування. Результатом проведеної роботи результати аналізу ефективності кожного з актуальних методів тестування на прикладі вебдодатку та готовий фреймворк для аналізу результатів тестування, який можна застосовувати для інших вхідних даних отриманих у результаті тестування і інших вебдодатків.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Zorenko_baс_rob.pdf 1.85 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.