Search



Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (16)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2009Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупкуProkopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia YuriivnaArticle227223
2009Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходамиProkopenko, Olha Volodymyrivna; Зубенко, М.Г.Article835624
2009Прогнозування життєвого циклу екологiчних iнновацiй у системi мiжнародного маркетингуProkopenko, Olha Volodymyrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Khvorost, Oksana OleksiivnaArticle226350
2009Екологічна складова поведінки споживачів продукції компанії "Мері Кей": стан і можливості коригуванняProkopenko, Olha Volodymyrivna; Kryvenko, Larysa Volodymyrivna; Domashenko, Maryna DmytrivnaArticle302397
2009Механізм залучення іноземних інвестицій в економіку УкраїниProkopenko, Olha Volodymyrivna; Klimenko, Olha ViktorivnaArticle5721508
2008Мотиваційні основи маркетингу екологічних інноваційProkopenko, Olha Volodymyrivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia VitaliivnaArticle209538
2008Формування на території Сумської області ЕКОПОЛІСУ “Еко-Сумщина”Shkarupa, Olena Vasylivna; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Кочур, П.С.; Balatskyi, Oleh Fedorovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Vasyliev, Anatolii Vasylovych; Shapochka, Mykola Kostiantynovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Melnyk, Olha Ivanivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Sabadash, Viktor Volodymyrovych; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Dehtiarova, Iryna Borysivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Taranovskyi, Volodymyr Ihorovych; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Chubur, Vasyl Vasylovych; Shevchenko, Tetiana IvanivnaArticle349626
2007Аналіз тенденцій розвитку ринку екологічних товарів у м. Сумах (на прикладі ринку дитячого мила)Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Алексеєнко, О.Д.Article294308
2007Розроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інноваційProkopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia YuriivnaArticle2621460
2007Екоатрибутивне споживання: типи за мотивацією, психологічні методи стимулюванняProkopenko, Olha VolodymyrivnaArticle3091065
2007Теоретико-методичні основи визначення стратегічних напрямків формування мотивації інноваційної екоспрямованої діяльностіProkopenko, Olha VolodymyrivnaArticle172275
2006Аналіз готовності споживачів до сплати цінової надбавки за екологічність товарів різного типуProkopenko, Olha Volodymyrivna; Алексеєнко, О.Д.Article292633
2005Підходи до удосконалення економічного мотивування екологізації виробництваProkopenko, Olha VolodymyrivnaArticle309452
2005Особливості просування на ринку інноваційних продуктівProkopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia YuriivnaArticle2483631
2004Вибір варіантів використання інвестиційного потенціалу підприємств відповідно до мотивації суб’єктів ринкуProkopenko, Olha VolodymyrivnaArticle171487
2004Оцінка рівня екологічності товарів і мотивація його підвищенняProkopenko, Olha VolodymyrivnaArticle2702117