Browsing by Author Карпенко, Н.В.


Showing results 1 to 7 of 7
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2007 Бенчмаркінг бізнес-процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу Карпенко, Н.В. Article 881750300 -2036839055
2010 Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації Карпенко, Н.В.; Ананьєва, І.А. Conference Papers 40546252 50868948
2012 Екологічні проблеми у контексті сталого розвитку соціального суспільства Карпенко, Н.В.; Ананьєва, І.А. Conference Papers 732922610 -1688295150
2008 Контроль маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації Карпенко, Н.В. Article -1382805923 -262564849
2011 Маркетингова парадигма інноваційних конкурентних переваг підприємства Карпенко, Н.В.; Іваннікова, М.М. Conference Papers 34602437 32265504
2013 Маркетингові комунікації у концепції соціально-відповідального маркетингу Карпенко, Н.В. Conference Papers 1266764414 780340991
2009 Сучасні тенденції розвитку маркетингу в системі споживчої кооперації зарубіжних країн Войчак, А.В.; Карпенко, Н.В. Article -5323425 1080838563