Browsing by Author Карпенко, Н.В.


Showing results 1 to 7 of 7
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2007 Бенчмаркінг бізнес-процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу Карпенко, Н.В. Article -2007781831 -994203263
2010 Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації Карпенко, Н.В.; Ананьєва, І.А. Conference Papers 40546252 50868948
2012 Екологічні проблеми у контексті сталого розвитку соціального суспільства Карпенко, Н.В.; Ананьєва, І.А. Conference Papers 709418880 -2084717629
2008 Контроль маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації Карпенко, Н.В. Article 1456080686 1081229856
2011 Маркетингова парадигма інноваційних конкурентних переваг підприємства Карпенко, Н.В.; Іваннікова, М.М. Conference Papers 6606094 14768432
2013 Маркетингові комунікації у концепції соціально-відповідального маркетингу Карпенко, Н.В. Conference Papers 654394105 146960734
2009 Сучасні тенденції розвитку маркетингу в системі споживчої кооперації зарубіжних країн Войчак, А.В.; Карпенко, Н.В. Article -1147302960 1080838562