Browsing by Author Chulanova, Halyna Valeriivna


Showing results 1 to 20 of 74
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 168 140
2017 Emotive Means in Blurbs and Summaries Chulanova, Halyna Valeriivna; Strilko, A.L. Article 150 144
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1819 1840
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 2851 2541
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 393 383
2015 Lexicology in theory, practice and tests Chulanova, Halyna Valeriivna Schoolbook 38963 48383
2020 Lexicology of the English Language Chulanova, Halyna Valeriivna Learning Object 797 735
2014 Manipulation strategy and tactics of blurbs Chulanova, Halyna Valeriivna Article 324 320
2019 Peculiarities and Difficulties in Translation of Compatative Advertising of Fast Food Restaurants Chulanova, Halyna Valeriivna; Artiukh, V.V. Article 292 289
2018 Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement Chulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I. Article 104 91
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article 105 102
2007 Адресованість в офіційному та неофіційному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Красільна, О. Conference Papers 3494 2735
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 2158 1724
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 5534 4630
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 248 235
2007 Вербальні та невербальні аспекти дискурсу прощання в англійській мові Chulanova, Halyna Valeriivna; Скварча, М. Conference Papers 2431 1962
2014 Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет - оголошення Chulanova, Halyna Valeriivna; Домашенко, Т.В.; Анохін, Ю.Л. Article 280 208
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 302 514
2016 Використання мовних засобів у рекламі кіно Лащ, К.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 107 80
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 203 208