Browsing by Author Chulanova, Halyna Valeriivna


Showing results 1 to 20 of 78
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 6336 1027
2017 Emotive Means in Blurbs and Summaries Chulanova, Halyna Valeriivna; Strilko, A.L. Article 2272 2532
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 58131 100296
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 135432 141674
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 54701 10758
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 422176 599964
2015 Lexicology in theory, practice and tests Chulanova, Halyna Valeriivna Schoolbook 190462650 310564766
2020 Lexicology of the English Language Chulanova, Halyna Valeriivna Learning Object 735504 3243242
2014 Manipulation strategy and tactics of blurbs Chulanova, Halyna Valeriivna Article 47459 16383
2019 Peculiarities and Difficulties in Translation of Compatative Advertising of Fast Food Restaurants Chulanova, Halyna Valeriivna; Artiukh, V.V. Article 103999 29392
2018 Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement Chulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I. Article 16634 252
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article 183367 55660
2007 Адресованість в офіційному та неофіційному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Красільна, О. Conference Papers 250906 59569
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 77082 4291
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 180231 10057
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 6695 1596
2007 Вербальні та невербальні аспекти дискурсу прощання в англійській мові Chulanova, Halyna Valeriivna; Скварча, М. Conference Papers 52070 35204
2014 Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет - оголошення Chulanova, Halyna Valeriivna; Домашенко, Т.В.; Анохін, Ю.Л. Article 14077 964
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 9168 27746
2016 Використання мовних засобів у рекламі кіно Лащ, К.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 2316 377