Browsing by Author Chulanova, Halyna Valeriivna


Showing results 1 to 20 of 76
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 231 206
2017 Emotive Means in Blurbs and Summaries Chulanova, Halyna Valeriivna; Strilko, A.L. Article 190 181
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 2268 2285
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 3779 3469
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 525 479
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 51 21
2015 Lexicology in theory, practice and tests Chulanova, Halyna Valeriivna Schoolbook 43452 50596
2020 Lexicology of the English Language Chulanova, Halyna Valeriivna Learning Object 1226 1076
2014 Manipulation strategy and tactics of blurbs Chulanova, Halyna Valeriivna Article 418 320
2019 Peculiarities and Difficulties in Translation of Compatative Advertising of Fast Food Restaurants Chulanova, Halyna Valeriivna; Artiukh, V.V. Article 375 352
2018 Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement Chulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I. Article 147 111
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article 146 137
2007 Адресованість в офіційному та неофіційному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Красільна, О. Conference Papers 4186 2735
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 3015 2578
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 7340 6438
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 311 297
2007 Вербальні та невербальні аспекти дискурсу прощання в англійській мові Chulanova, Halyna Valeriivna; Скварча, М. Conference Papers 2910 2919
2014 Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет - оголошення Chulanova, Halyna Valeriivna; Домашенко, Т.В.; Анохін, Ю.Л. Article 333 208
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 364 541
2016 Використання мовних засобів у рекламі кіно Лащ, К.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 129 120