Browsing by Author Chulanova, Halyna Valeriivna


Showing results 1 to 20 of 74
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 134 140
2017 Emotive Means in Blurbs and Summaries Chulanova, Halyna Valeriivna; Strilko, A.L. Article 131 124
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1590 1612
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 2364 2055
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 336 328
2015 Lexicology in theory, practice and tests Chulanova, Halyna Valeriivna Schoolbook 36784 44247
2020 Lexicology of the English Language Chulanova, Halyna Valeriivna Learning Object 617 619
2014 Manipulation strategy and tactics of blurbs Chulanova, Halyna Valeriivna Article 275 272
2019 Peculiarities and Difficulties in Translation of Compatative Advertising of Fast Food Restaurants Chulanova, Halyna Valeriivna; Artiukh, V.V. Article 258 252
2018 Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement Chulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I. Article 79 67
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article 85 83
2007 Адресованість в офіційному та неофіційному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Красільна, О. Conference Papers 2804 2735
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 1731 1724
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 4629 4630
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 182 172
2007 Вербальні та невербальні аспекти дискурсу прощання в англійській мові Chulanova, Halyna Valeriivna; Скварча, М. Conference Papers 1953 1962
2014 Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет - оголошення Chulanova, Halyna Valeriivna; Домашенко, Т.В.; Анохін, Ю.Л. Article 228 208
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 257 451
2016 Використання мовних засобів у рекламі кіно Лащ, К.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 88 80
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 165 167