Просмотр по автору Chulanova, Halyna Valeriivna


Показаны результаты 1 - 20 из 83
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 249732594 288649399
2017 Emotive Means in Blurbs and Summaries Chulanova, Halyna Valeriivna; Strilko, A.L. Article 616523601 181536625
2023 English phraseological units as representatives of national and cultural specificity Chulanova, Halyna Valeriivna; Vnuchkova, V. Article 1372 794
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1604138696 -312940896
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -525775866 2022970390
2023 Gender asymmetry in modern mass media English Chulanova, Halyna Valeriivna Article 7687 5045
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 528420397 -2008775202
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -990694643 -1367047274
2015 Lexicology in theory, practice and tests Chulanova, Halyna Valeriivna Schoolbook 237389640 1153626944
2020 Lexicology of the English Language Chulanova, Halyna Valeriivna Learning Object -1752551965 1997468143
2022 Linguistic Means of Creating Objectivity Effects in News Articles about the Coronavirus Chulanova, Halyna Valeriivna; Ivashchenko, V. Article 50703172 51303991
2014 Manipulation strategy and tactics of blurbs Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1268417254 -700800706
2019 Peculiarities and Difficulties in Translation of Compatative Advertising of Fast Food Restaurants Chulanova, Halyna Valeriivna; Artiukh, V.V. Article -1345659409 -132745044
2018 Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement Chulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I. Article -1217958231 -1113878431
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article -1749635961 1530549492
2007 Адресованість в офіційному та неофіційному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Красільна, О. Conference Papers -2126879005 -1171062159
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 203486197 340571097
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 1620226446 -1753016717
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 140444561 376896128
2007 Вербальні та невербальні аспекти дискурсу прощання в англійській мові Chulanova, Halyna Valeriivna; Скварча, М. Conference Papers 1213832048 1213956098