Просмотр по ключевому слову реципиент


Показаны результаты 1 - 9 из 9
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article 1445194629 675461800
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article -266555215 1530549492
2013 Видеовербальный текст немецкоязычного рекламного дискурса Бикова, Ольга Дмитрівна; Быкова, Ольга Дмитриевна; Bykova, Olha Dmytrivna; Yermolenko, Svitlana Vasylivna Article 11603206 4222108
2012 Когнітивно-лінгвістичні аспекти мовної гри або ліки від усіх турбот Kobiakova, Iryna Karpivna; Капленко, Альбіна Олександрівна; Капленко, Альбина Александровна; Kaplenko, Albina Oleksandrivna Article -1111537297 1657710176
2021 Комунікативно-прагматичні аспекти перекладу німецькомовних рекламних текстів Конященкова, І.Ю. Masters thesis -313453717 82922903
2014 Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina Yuriivna Article 316963790 64027471
2016 Нетипові питальні речення як інструмент психолінгвістичної маніпуляції в англійській мові Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Руденко, Наталья Владимировна Article 27745721 48625686
2010 Средства реализации краткости в информационном газетном сообщении. Kozlovska, Hanna Borysivna Article 4550382 1425442
2019 Шляхи формування інформативного читання Попенко, А.А. Bachelous Paper 6 1