Університети партнерів
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2699
Browse
7 results
Search Results
Item Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Апроксимація поліномом першого степеня. Модель ППП 81 – 49(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука, 2009) Грицюк, Марія Віталіївна; Літнарович, Руслан Миколайович; Грицюк, Мария Виталиевна; Литнарович, Руслан Николаевич; Hrytsiuk, Mariia Vitaliivna; Litnarovych, Ruslan MykolaiovychВ даній роботі генеруються середні квадратичні похибки, які приводяться до заданих нормованих, будується спотворена модель, зрівноважується по способу найменших квадратів. Знаходяться ймовірніші значення коефіцієнтів а, в поліному першого степеня апроксимуючої математичної моделі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3003Item Побудова і дослідження істинної моделі якості засвоєння базової дисципліни. Апроксимація поліномом першого ступеня(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука, 2009) Літнарович, Руслан Миколайович; Литнарович, Руслан Николаевич; Litnarovych, Ruslan MykolaiovychНа основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (Х) і числа студентів, які отримали той чи інший бал (У) у вигляді поліному першого степеня по способу найменших квадратів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3001Item Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5.(Міжнародний екониміко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука, 2009) Літнарович, Руслан Миколайович; Литнарович, Руслан Николаевич; Litnarovych, Ruslan MykolaiovychЯвище, яке залежить від багатьох факторів, можна опи- сати за допомогою множинної регресії. Дослідивши взаємозв’язок рівнів засвоєння знань студентів і ступенів абстракції у досліджуваному семестрі, побудувавши стохастичний зв’язок між ними і з’ясувавши адекватність побудованої математико-педагогічної моделі на основі отриманих даних , цілком можливо з деякою вірогідністю прогнозувати майбутнє. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807Item Побудова і дослідження істинної моделі якості засвоєння базової дисципліни. Апроксимація поліномом першого степеня. Частина 4.(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука, 2009) Літнарович, Руслан Миколайович; Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych; Литнарович, Руслан НиколаевичНа основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (Х) і числа студентів, які отримали той чи інший бал (У) у вигляді поліному першого степеня по способу найменших квадратів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2806Item Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом імітаційного моделювання.(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука, 2011) Павленко, Руслан Миколайович; Літнарович, Руслан Миколайович; Литнарович, Руслан Николаевич; Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych; Павленко, Руслан Николаевич; Pavlenko, Ruslan MykolaiovychНа основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (У) і результатів анкетування студентів після здачі екзамену (Х1,Х2,Х3,Х4,Х5,Х6,Х7,Х8) у вигляді множинної регресії по способу найменших квадратів. В даній роботі генеруються середні квадратичні похибки, які приводяться до заданих нормованих, будується спотворена модель, зрівноважується по способу найменших квадратів. Знаходяться ймовірніші значення коефіцієнтів А множинної регресії апроксимуючої математичної моделі. Робиться оцінка точності і даються узагальнюючі висновки. Застосований метод статистичних випробовувань Монт嬬¬¬¬–Карло дав можливість провести широкомасштабні дослідження і набрати велику статистику. Для студентів і аспірантів педагогічних вузів. Ключові слова: математична модель, базова дисципліна, якість. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2740Item Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука, 2010) Павленко, Руслан Миколайович; Літнарович, Руслан Миколайович; Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych; Литнарович, Руслан Николаевич; Павленко, Руслан Николаевич; Pavlenko, Ruslan MykolaiovychНа основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (У) і результатів анкетування студентів після здачі екзамену (Х1,Х2,Х3,Х4,Х5,Х6,Х7,Х8) у вигляді множинної регресії по способу найменших квадратів. В даній роботі генеруються середні квадратичні похибки, які приводяться до заданих нормованих, будується спотворена модель, зрівноважується по способу найменших квадратів. Знаходяться ймовірніші значення коефіцієнтів А множинної регресії апроксимуючої математичної моделі. Робиться оцінка точності і даються узагальнюючі висновки. Застосований метод статистичних випробовувань Монте Карло дав можливість провести широкомасштабні дослідження і набрати велику статистику. Для студентів і аспірантів педагогічних вузів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2739Item Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти(Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука, 2009) Літнарович, Руслан Миколайович; Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych; Литнарович, Руслан НиколаевичМета даної дисертації- встановити рівень наукової школи на рівні докторської дисертації. Адже лише признання науковою спільнотою представлену докторську дисертацію на рівні вченого звання доктора наук автоматично призводить до признання наукової школи. Кожна наукова школа повинна відповідати рівню доктора наук. Якщо немає рівня доктора наук, то немає і наукової школи. Хоча є дуже багато докторів наук, які не мають за плечими Наукової школи. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2733