Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 1612
  • Item
    Identity approach of brand management: why invest in the brand identity
    (Національний фармацевтичний університет, 2018) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Ідентичний підхід акцентує увагу на створенні уніфікованої вербальної, візуальної, аудіальної, чуттєвої та поведінкової ідентичності. Передбачається, що споживачі приписують компанії ідентичні характеристики, а люди формують образи компаній на основі загального досвіду компанії. Це ставить корпорацію та її співробітників у центр створення власного капіталу бренду. Отже, ідентичний підхід додає важливість ідентичності бренду до теоретичної сфери управління брендом.
  • Item
    Mathematical analysis of the concept as a self-organized limitlessly branchable structure (on the basis of the fractal geometry by B. Mandelbrot)
    (Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2019) Степанов, Віталій Валерійович; Степанов, Виталий Валерьевич; Stepanov, Vitalii Valeriiovych
    Тези доповіді розкривають механізм матричної реконструкції концепту ПОЛІТИКА як значення або інформації, активованих у свідомості англомовної спільноти мовним знаком (лексемою politics), лексико-семантичне поле якого слугує засобом його нескінченного самоподібного структурно-смислового розгалуження, що в лінгвістичному і математичному сенсі має фрактальний характер.
  • Item
    Women and Philanthropy: the U.S. Experience that Сould be Transferred into the Ukrainian Context of Higher Education
    (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2014) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna
    An overview of women's philanthropy and analysis of examples of philanthropic support for educational institutions in the USA will be presented. Issues of gender charity will be discussed and suggestions for creating fundraising opportunities for universities will be outlined.
  • Item
    Endowment as an Educational Fundraising Tool for Entrepreneurial University: the U.S. Experience versus Ukrainian Reality and Perspectives
    (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2014) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna
    Educational fundraising could pose significant challenges for Ukrainian universities in times of neoliberal ideology of contemporary educational reforms. The purpose of this paper is to provide an analysis of the best fundraising practices in public US universities in order to implement them in the area of higher education in Ukraine. Examples and data published in a range of educational science journals as well as Ukrainian state laws are analyzed to highlight the purposes, features, and structure of university financial endowments. The article focuses on the “Triple Helix” model as one of the most effective schemes of university development. All things considered it can help Ukrainian universities carry on their social mission, funding various activities relating to education, research, and innovation.
  • Item
    The role of digital media in a diffusion of innovations: methodological remarks
    (European Journalof Humanities and Social Sciences, 2019) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna
    A methodological approach is proposed to evaluate potential impact of digital media publications on a diffusion of scientific and technical innovations. The approach is based on five factors, which E. Rogers defined as main for adopter when deciding to use innovation or not.
  • Item
    Essay as a Form of Academic Writing
    (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie, 2019) Подолкова, Світлана Віталіївна; Подолкова, Светлана Витальевна; Podolkova, Svitlana Vitaliivna; Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna
    Академічне письмо як форма письмової мовленнєвої діяльності ефективно розвиває вміння творчого мислення, процесуальну мотивацію і значно підвищує ефективність навчання іноземній мові. У статті розглядаються різні види академічного есе та вимоги до їх правильного написання. Стаття містить аналіз структур есе та функції кожної складової частини: вступа, в якому є речення-теза, що містить головну ідею; основної частини, яка містить вихідну інформацію та дані, аргументи та факти на користь тези; висновка з заключною тезою і коментарем автора. Композиційна структура абзацу, перше речення якої зазвичай містить основну ідею, пояснюючих речень з інформацією та прикладами на користь головної ідеї, заключного речення, яке пов’язане з першим реченням або встановлює зв’язок з наступним абзацем, дозволяє передавати інформацію найбільш ефективно. Використання лексичних особливостей текстів академічного есе - вживання linking words (logical connectors), що встановлюють логічні зв’язки між реченнями та абзацами і класифікуються за їх функціональною спрямованістю у тексті, забезпечує реалізацію мети автора. Ключем до правильного есе є чітке розуміння вимог завдання, дотримання структури есе та проходження усіх стадій його написання. Перша стадія - мозковий штурм, який супроводжується відбором ідей, що безпосередньо стосуються теми. Складання плану майбутнього есе та написання першого варіанту з використанням лексичних засобів, притаманних стилю академічного письма, ретельна перевірка логічної послідовності викладення думок та виправлення помилок є наступними етапами. Написання академічного есе розвиває вміння аргументації власної точки зору, аналізу наукових теорій, методичних підходів, отриманих результатів дослідження та висловлення критичної думки. Тобто есе можна вважати ефективною формою контролю різних мовних навичок.
  • Item
    Sociolinguistic aspects of coffee brands
    («Baltija Publishing», 2017) Ущаповська, Ірина Василівна; Ущаповская, Ирина Васильевна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna
    Так само, як використання мови посягає на суспільне життя, елементи соціального життя складають невід'ємну частину способу використання мови. Лінгвісти розглядають мову як абстрактну структуру, яка існує незалежно від конкретних випадків використання, але будь-який комунікативний обмін відбувається у соціальному контексті, який обмежує мовні форми, якими користуються учасники. Мова брендів кави, яка використовується для спілкування з цільовою аудиторією, значною мірою передбачає соціальну значимість брендів та, зокрема, соціальну роль кави.
  • Item
    Developing empathy in cross-cultural communication
    (ФОП Левковець Н.М., 2016) Мугуєва, Ж.
    Залежно від когнітивної орієнтації людини, яка використовується для розуміння культурних відмінностей, люди можуть реагувати на неї різними способами. У процесі знайомства з різною культурою людина може відчувати різний стан міжкультурної чутливості. Щоб досягти найвищого рівня міжкультурної чутливості, людина має здобути усвідомлення різниці між культурами, виявити схожість, зрозуміти важливість міжкультурної різниці, дослідити та дослідити іншу культуру та нарешті розвинути емпатію до іншої культури.
  • Item
    Ways not to be considered impolite when communicating across cultures
    (ФОП Левковець Н.М., 2016) Dudka, Y.
    Громадяни Заходу часто вважають людей зі Східної Європи невірними, коли ті розмовляють англійською. Для з'ясування причин було проведено дослідження. Люди з усього світу, які працювали або раніше працювали зі східноєвропейцями, опитувались щодо ймовірних причин вважати східняків нечесними. Для вдосконалення комунікативних навичок між культурами слід почати вивчати історію, економіку, географію, політику, релігію та психологію країни.
  • Item
    Problems in Writing Students' Works on Academic Writing, Ways To Solve Them
    (Куприенко С.В., 2018) Кириченко, Олена Анатоліївна; Кириченко, Елена Анатольевна; Kyrychenko, Olena Anatoliivna; Бабіна, Ю.І.; Воропаєва, Т.С.
    Письмо традиційно розглядається методикою, як незначне вміння, але для багатьох фахівців кінцевим результатом їх роботи є письмовий документ. А дефекти в ньому можуть призвести до негативних наслідків як для фахівця, так і для замовника. Тому заохочення посадового просування чи набір персоналу безпосередньо залежать від навичок письмового спілкування людини. Власне, для всіх іспитів з англійської мови та творчих конкурсів є завдання, яке вимагає від учня подати есе до журі чи комісії. Саме ця робота повинна характеризувати ваше сприйняття, ваш світогляд, ваші знання та ваш потенціал. Старшокурсники-бакалаври, магістри, аспіранти потребують оволодіння навичками письмового спілкування: написання есе включено до стандартного тесту TOEFL, що підтверджує певний рівень володіння англійською мовою; для здобувачів стипендії для навчання за кордоном, головним документом є Заява про мету - окреслення цілей, намірів, обґрунтування необхідності навчання за кордоном; пакет програм для найму в багатонаціональну компанію включає певний перелік ситуацій, в яких пропонується викласти англійською мовою дії заявника в якійсь ситуації, що є типовим для есе. Через це виникає термінова потреба продемонструвати певні навички письмового спілкування, отже роль письма в оволодінні іноземною мовою поступово збільшується. В останні роки викладачі та студенти української вищої школи все частіше розглядають есе як своєрідний вид студентської творчості. Починаючи зі школи, Програма не передбачає написання есе, а лише знайомство з цим жанром. У літературі цей вид роботи може спричинити труднощі при написанні творів у студентів початкових курсів. На відміну від інших жанрів літератури, цей вид роботи не може охопити декілька проблем. Навпаки, ця робота спрямована на розкриття одного питання, але дуже глибоко. Цей жанр не призначений для того, щоб показати, як усі оцінюють проблему, він призначений показати думку однієї людини, розкрити ставлення особистості, а не суспільства. Есе не оцінює інформацію, яку нам дає автор, а його внутрішні якості, здатність логічно мислити, світогляд та все, що відрізняє його від інших людей. Загальна мета написання англійського нарису полягає у висловленні особистих думок про явище, процес чи об’єкт. Але можна висловлювати свою думку по-різному: знайти позитивні та негативні стороним предметів, шукати плюси і мінуси.. Студенти мають багато труднощів у написанні творчих робіт як рідною так і іноземною мовою. Ці труднощі можна систематизувати в три основні групи: труднощі, пов'язані з передачею смислової інформації в процесі підготовки тексту; труднощі, пов’язані зі структурно-композиційним оформленням тексту; труднощі, пов’язані з самокорекцією написаного тексту. Нарис як форма продуктивного письма - це коротке письмове висловлювання власної думки з певного питання, а отже, найбільш застосовна, відповідна та ефективна форма письмового спілкування для навчання студентів. Студенти мають високий рівень мотивації до оволодіння навичками письма. Есе як обов'язковий компонент тестів та офіційних документів, підтверджує певний рівень оволодіння англійською мовою. Форма есе універсальна, бо, навчившись їх писати, студенти зможуть використовувати набуті навички під час написання інших документів (листів, пам’ятки, наукові статті, доповіді тощо). Написання завдань має зосереджуватися на написанні гарного тексту, який створює зв’язну, контекстуальну та відповідну завданню роботу. Письмові завдання повинні бути організовані таким чином, щоб вони повністю відображали професійний процес написання. Студентів слід заохочувати планувати, будувати та розвивати, коректувати свою творчу роботу поетапно. Тексти бажано писати назанятті, адже саме тут студенти отримують підтримку викладача та інших студентів під час обговорення всіх етапів: планування, написання та корекції. У групових заняттях студенти навчаються один в одного, сильні студенти допомагають слабкішим, і викладач має можливість спостерігати за роботою кожного і допомагати процесу написання твору/