Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
4 results
Search Results
Item Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaМодульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267Item Особливості спілкування в англомовному комп’ютерному середовищі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Сипченко, Дмитро Сергійович; Сыпченко, Дмитрий Сергеевич; Sypchenko, Dmytro SerhiiovychУ комп’ютерному середовищі склалися свої певні традиції спілкування, які часто відрізняються від традиційного листування або розмови у реальному житті. Часто застосовуються принцип економії зусиль через написання абревіатур або комбінації букв, цифр, які в англійській мові виступають як окремий склад, граматична конвенсія, принцип виразності через застосування смайлів, різних графічних комплексів тощо. На сучасному етапі розвитку технологій все більшого поширення дістає спілкування через комп’ютерні мережі. Нині текстові повідомлення складають понад 90% від обсягу комунікацій в комп’ютерному середовищі. На це впливає ряд факторів, таких як можливість спілкування з багатьма особами одночасно, можливість спілкування з особами, які знаходяться дуже далеко, можливість знайти однодумців на різноманітних форумах і фан-клубах, зменшення хвилювання при спілкуванні через комп’ютер, адже деякі люди соромляться і ніяковіють при спілкуванні з іншими особами tate-a-tate. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27266Item Організація самостійної роботи школярів на мотиваційно-цільовому та операційному етапах евристичної технології навчання(Видавництво СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2010) Усенко, Наталія Миколаївна; Усенко, Наталия Николаевна; Usenko, Nataliia MykolaivnaItem Педагогічні умови формування пізнавальної самостійності старшокласників в евристичному навчанні(Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди., 2009) Усенко, Наталія Миколаївна; Усенко, Наталия Николаевна; Usenko, Nataliia MykolaivnaУ статті розкриваються особливості організації самостійної роботи учнів в традиційному та евристичному навчанні. З’ясовуються сучасні дидактичні характеристики найважливішого продукту самостійної праці в умовах евристичного пошуку – пізнавальної самостійності школярів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26451