Наукові видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Item
    The importance of learning foreign languages in the modern world: linguistic research today
    (2025) Polishchuk, D.
    In the 21st century, knowledge of foreign languages has evolved from an additional skill into an essential competence for success in a globalized world. Communication between people from different countries, access to information, participation in international business or education—all of this requires the ability to understand and use languages beyond one's native tongue. In this context, linguistic research becomes increasingly relevant, not only analyzing the structure of languages but also developing effective methods for their teaching and learning. Today, knowledge of foreign languages is, above all, a key to success and a gateway to new opportunities that enrich both the material and spiritual aspects of life. In a globalized society, foreign language proficiency is an integral part of professional activity across all levels and fields. Therefore, mastering a foreign language has become a necessity, and an ever-growing number of people are eager to learn one [1]
  • Item
    Гейміфікація як засіб підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів у процесі навчання іноземних мов
    (Сумський державний університет, 2024) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna
    Актуальність теми. Гейміфікований підхід до навчання набув популярності у різних сферах, включаючи освіту, психологію а також фізичне та психічне здоров'я. Фактично, пошуки в базі даних Scopus (2022 р.) показують різкий ріст популярності термінів, пов'язаних із гейміфікацією з 2011 року, що свідчить про значне зростання кількості досліджень у цій галузі в останні роки. [1, с. 104]. У роботі ми розглянемо можливості використання гейміфікації у навчанні іноземних мов для залучення уваги та підвищення мотивації студентів. Для ілюстрації використання гейміфікації наведемо приклади впровадження ігрових елементів у процес навчання іноземних мов. Мета дослідження – визначити можливості використання гейміфікації у процесі навчання іноземних мов з метою підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземних мов.
  • Item
    Гейміфікація процесу навчання іноземної мови студентів медичних спеціальностей: теоретичні засади та практичні аспекти
    (Видавнича група "Наукові перспективи", 2024) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana Vasylivna
    У дослідженні розглянуто актуальність використання гейміфікації в медичній освіті, зокрема у процесі вивчення іноземних мов студентами медичних ЗВО. Автори провели аналіз теоретичних аспектів гейміфікації та її практичного застосування у навчальному процесі з метою поліпшення навчання студентів медичних спеціальностей. У статті детально розглянуто вплив гейміфікації на мотивацію, активність та успішність навчання, особливо в контексті використання платформ Kahoot!, Brainscape та Duolingo для вивчення медичної термінології. Автори показують, що такий підхід сприяє покращенню рівня володіння іноземною мовою та збільшенню мотивації студентів до вивчення медичних термінів. Виявлено принципи успішного застосування гейміфікації в процесі викладання іноземних мов в медичній освіті. У роботі також розглядається застосування ролевих ігор у навчанні іноземних мов, що дозволяє студентам отримати практичні навички, близькі до реальних умов медичної практики. Загалом, стаття пропонує комплексний підхід до використання гейміфікації в медичній освіті з метою забезпечення ефективної підготовки майбутніх медичних фахівців з високим рівнем мовної та професійної компетентності.
  • Item
    Polyglotte: être ou ne pas être?
    (Sumy State University, 2023) Bagrin, Y.
    Le but de cette recherche est de clarifier les avantages de la connaissance des langues étrangères et leur nombre pour une personne ordinaire instruite. Il n'y a pas de définition généralement acceptée du terme "polyglotte". Le plus simple - "Un polyglotte est (du grec. πολι, "beaucoup" et γλώττα, "langue") une personne qui parle plusieurs langues." Mais il n'en dit pas exactement combien et n'indique pas ce que signifie "possède". Sur la base du fait qu'il existe des pays avec 4 langues d'État officielles, où de nombreuses personnes parlent 4 langues (comme la Suisse, le Luxembourg, le Maroc, et l'Afrique du Sud ont 11 langues d'État au total), alors un polyglotte est considéré comme un personne qui peut communiquer librement au niveau quotidien en 4 langues. Cela rapprochera le concept de "polyglotte" de nombreuses personnes. Après tout, sur la planète, selon diverses estimations, de 60 à 75% des gens parlent 2 langues ou plus. Bilingues 43%, trilingues 13%, 3% parlent 4 langues ou plus, tandis que moins de 1% parlent 5 langues à un niveau aussi élevé. Chaque nouvelle langue est une nouvelle culture, une nouvelle mentalité, un nouveau monde coloré. "Combien de langues connaissez-vous - tant de fois vous êtes une personne", a déclaré Goethe. En même temps, lorsque vous maîtrisez une langue étrangère, la suivante est plus facile à apprendre. Et curieusement, malgré le fait que l'hégémonie de l'anglais rend l'apprentissage d'autres langues apparemment peu pratique, l'attrait d'apprendre et de connaître plusieurs langues est en croissance.
  • Item
    Психологічні основи вичення іноземних мов
    (Сумський державний університет, 2019) Куліш, Владислава Сергіївна; Кулиш, Владислава Сергеевна; Kulish, Vladyslava Serhiivna; Громенко, Т.
    Актуальність поданої роботи полягає у необхідності спрямованого розгляду психологічних основ вивчення іноземних мов та виокремлення критеріїв підбору психологічних методів для навчання. Мета роботи – розкрити теоретичні положення, що відображають сучасне розуміння суті психології в освіті; з’ясувати особливості методики навчання дітей іноземної мови з урахуванням їх вікових та психологічних особливостей. Для досягнення окресленої мети, нами були виокремленні основні завдання: визначити особливості навчання іноземних мов на різних етапах; встановити психофізіологічні вікові особливості дітей; проаналізувати психологічні засади навчання іноземних мов; розглянути ефективні методики, що допомагають з’ясувати психологічні аспекти навчання лексики, аудіюванню, читанню та мовленнєвої діяльності.
  • Item
    The role of foreign languages in modern world
    (Sumy State University, 2016) Tolstosheeva, A.
    Knowledge of foreign languages - is the key to success in today's world, where communication in foreign languages and processing large amounts of information is becoming increasingly important. Nowadays knowledge of foreign languages plays an important role in the person‘s career, political and economic spheres of life.
  • Item
    Professional mobility of media communication students and role of foreign languages
    (Sumy State University, 2016) Shcherbak, E.
    The Ukrainian system of higher education is one of the most active to meet the challenges of the modern world. The processes of integration into the European area changed its teaching approaches, making the competency building approach a leading one. Development of key integrative and professional skills trains future specialists to solve correspondent issues within their working field successfully.
  • Item
    Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови
    (Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna
    Модульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267
  • Item
    Особливості методик пошуку інформації в мережі Інтернет для студентів-медиків
    (Донецький національний медичний університет ім. Горького, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Дитко, Владислава Володимирівна; Дитко, Владислава Владимировна; Dytko, Vladyslava Volodymyrivna
  • Item
    Вивчення іноземної мови і пропаганда здорового способу життя в умовах глобальних викликів
    (Ужгородська Українська богословська академія імені святих Кирила і Мефодія, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna
    У статті здійснено аналіз напрямків гармонізації освітньої роботи та професійного навчання у відповідності з сучасними глобальними викликами; тема - активізація пізнавальної діяльності майбутніх лікарів при вивченні іноземних мов; матеріал - сучасні концепції навчання іноземним мовам у вищій школі в умовах формування загального інформаційного суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27261