Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
28 results
Search Results
Item Responding to crisis: new elt resources for ukrainian learners in remote classrooms(Sumy State University, 2025) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Donik, I.The ongoing war in Ukraine has disrupted traditional modes of education, forcing teachers and learners to adapt to remote instruction under unprecedented conditions. In response to these challenges, new English language teaching (ELT) resources (textbooks, teacher’s guides etc.) have been developed to support Ukrainian pupils learning English from a distance. Based on principles of crisis-responsive pedagogy these materials address the challenges of engagement, continuity, and psychosocial support in English language instruction in times of crisis.Item Трансформація англомовної освіти через штучний інтелект в умовах дистанційного навчання(Сумський державний університет, 2025) Насакіна, С.У 21 столітті зростає різноманіття форматів викладання англійської мови, серед яких дедалі вагомішу роль відіграють цифрові технології та штучний інтелект (ШІ). Застосування інструментів на базі ШІ у закладах вищої освіти є надзвичайно актуальним, оскільки діджиталізація освіти є стратегічним пріоритетом України як Європейської держави. Важливо зазначити, що штучний інтелект відкриває нові горизонти для персоналізації навчального процесу, а саме з’являється можливість адаптувати матеріали під індивідуальні потреби здобувачів, що сприятиме більш ефективному засвоєнню англійської мови, особливо у немовних закладах вищої освіти.Item Ukrainian language Hub-laboratory for international students as a pedagogical innovation in quality education(Sumy State University, 2024) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Zumrut, A.The research in language pedagogy is determined by searching the most suitable strategies for language teaching in distance learning, in particular Ukrainian as a foreign language. Language Hub-laboratory for international students is definitely an important tool for receiving qualitative education. The aim of the research is to analyze the role of hub-laboratory in teaching Ukrainian language to international students as a pedagogical innovation in quality education.Item Інноваційні педагогічні технології в умовах дистанційного навчання німецької мови(Сумський державний університет, 2022) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Педос, Т.А.В умовах вимушеного переходу на дистанційну форму набуття знань актуальним є особистісно-орієнтований підхід до навчання із залученням більш ефективних педагогічних технологій та інтерактивних методів.Item Assessing oracy skills in online courses(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя наукова стаття досліджує складнощі оцінки навичок усного мовлення онлайн в контексті онлайн-курсів. Незважаючи на те, що онлайн-навчання стає все більш популярним, і багато закладів освіти переходить на цей режим, все ще існує недостатньо емпіричного уявлення про створення онлайн-курсів, які враховують правильну оцінку. Дослідження має на меті заповнити цю прогалину, зокрема щодо викликів та стратегій, пов'язаних з оцінкою навичок усного мовлення онлайн. Стаття підкреслює багатогранність оцінки усного мовлення та комунікативної компетенції. Оцінка навичок усного мовлення потребує гнучкості, оскільки студенти зростають і переходять з одного вікового періоду в інший. Також обговорюються виклики онлайн-оцінки, включаючи наукову нечесність, яка може заважати справедливій оцінці. Плагіат, перевірка ідентичності та обман визначаються як ключові виклики при онлайн-оцінці. Крім того, додатковими бар'єрами в онлайн-навчанні студенти є відсутність мотивації, нереалістична інформація та недостатнє спілкуванням з викладачами. У відповідь на ці виклики стаття визначає різноманітні стратегії та технології, які можуть бути використані для оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах. Серед них формативні онлайн-тести, які забезпечують швидкий зворотній відгук та допомагають розвивати впевненість і підтримувати практику, а також сумативні тести, які випливають з формативних тестів. Стаття пропонує педагогам зосередитися на позитивних сприйняттях та результативності студентів в онлайн-навчанні, щоб розробляти кращі практики. Загалом, підкреслюється важливість розуміння особливостей оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах та надає інсайти щодо викликів та стратегій, пов'язаних з цим процесом. Ураховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на онлайн-оцінювання, педагоги можуть розробляти більш ефективні та залучаюти онлайн-курси, що сприяють успіху студентів.Item Assessing oracy skills in online courses(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя наукова стаття досліджує складнощі оцінки навичок усного мовлення онлайн в контексті онлайн-курсів. Незважаючи на те, що онлайн-навчання стає все більш популярним, і багато закладів освіти переходить на цей режим, все ще існує недостатньо емпіричного уявлення про створення онлайн-курсів, які враховують правильну оцінку. Дослідження має на меті заповнити цю прогалину, зокрема щодо викликів та стратегій, пов'язаних з оцінкою навичок усного мовлення онлайн. Стаття підкреслює багатогранність оцінки усного мовлення та комунікативної компетенції. Оцінка навичок усного мовлення потребує гнучкості, оскільки студенти зростають і переходять з одного вікового періоду в інший. Також обговорюються виклики онлайн-оцінки, включаючи наукову нечесність, яка може заважати справедливій оцінці. Плагіат, перевірка ідентичності та обман визначаються як ключові виклики при онлайн-оцінці. Крім того, додатковими бар'єрами в онлайн-навчанні студенти є відсутність мотивації, нереалістична інформація та недостатнє спілкуванням з викладачами. У відповідь на ці виклики стаття визначає різноманітні стратегії та технології, які можуть бути використані для оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах. Серед них формативні онлайн-тести, які забезпечують швидкий зворотній відгук та допомагають розвивати впевненість і підтримувати практику, а також сумативні тести, які випливають з формативних тестів. Стаття пропонує педагогам зосередитися на позитивних сприйняттях та результативності студентів в онлайн-навчанні, щоб розробляти кращі практики. Загалом, підкреслюється важливість розуміння особливостей оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах та надає інсайти щодо викликів та стратегій, пов'язаних з цим процесом. Ураховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на онлайн-оцінювання, педагоги можуть розробляти більш ефективні та залучаюти онлайн-курси, що сприяють успіху студентів.Item Understanding assessing oracy online(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя робота спрямована на те, щоб зробити внесок у процес більш точного документування проблем і викликів при оцінюванні онлайн-ораторії в онлайн-курсах. Методи, використані в цьому дослідженні, зосереджені на теоретичних, що дозволило опрацювати наукові джерела, визначити сутність та особливості принципів оцінювання як на місці, так і в режимі онлайн, розкрити основні інструменти та підходи до оцінювання ораторського мистецтва. Результати вивчення теоретичної бази свідчать про наявність проблем в онлайн-навчанні, навчанні та оцінюванні. Необхідні подальші дослідження, щоб отримати більш чітке розуміння специфічних і академічних факторів оцінки ораторської грамотності в онлайн-навчанні.Item Learner autonomy in a distance language learning/teaching context(Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.Item Use of Google services for organization of distance learning in Ukrainian as a foreign language(International Science Group, 2022) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Набок, Марина Миколаївна; Набок, Марина Николаевна; Nabok, Maryna MykolaivnaНа заняттях з української мови як іноземної важливо забезпечувати формування у студентів навичок чотирьох видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, письма й аудіювання. Відповідно навчальним матеріалом й інструментом для забезпечення навичок слугують тексти, робочі зошити, відеоматеріали, аудіофайли із, наприклад, новими словами, короткі аудіофайли із домашнім читанням текстів, фото із письмовими вправами, онлайн-дошки тощо. Таким чином існує нагальна потреба у збереженні й обміну цими файлами між викладачем і студентами. Найпопулярнішим способом залишається використання електронної пошти, мобільних додатків. Проте, під час дистанційного навчання можуть виникнути питання через різницю у часі між країнами студентів-іноземців та викладачем з України.Item Набуття та реалізація навичок читання, письма, говоріння, аудіювання іноземними студентами за допомогою платформ Google Meet, Skype, Zoom на заняттях з української мови як іноземної(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava StanislavivnaСтаття присвячена мовній підготовці іноземних громадян за допомогою відеозв'язку як однієї із форм організації навчання в період карантинних обмежень, спричинених пандемією COVID-19. Досліджено формування навичок читання, письма, говоріння, аудіювання та реалізація їх на практиці за допомогою найпопулярніших платформ для відеоконференцій Google Meet, Skype, Zoom. Проаналізовано головні характеристики платформ Google Meet, Skype, Zoom, серед яких, можливість здійснювати відеозв'язок на безоплатній основі, одночасне підключення великої кількості людей, наявність мобільних версій та легкість у використанні. Досліджено основний набір функцій (запис відео, демонстрація екрану, чат), що дозволяють реалізувати основні види мовленнєвої діяльності. З'ясовано, що для набуття мовних компетентностей іноземних студентів на заняттях з дисципліни "Українська мова як іноземна", а головне успішної їх реалізації на практиці, недостатньо мати базові умови для навчання, тобто якісний інтернет та цифрову техніку. Головна роль у цьому питанні належить викладачам, тобто їх бажанню застосовувати у педагогічній діяльності інноваційні технології, та від мотивації студентів до навчання. Автор дійшов висновку щодо можливості використання режиму відеоконференції для реалізації як репро-дуктивного, так і продуктивного виду мовленнєвої діяльності. Проте, наголошує й на психологічних проблемах: збільшення часу на підготовку навчального контенту, дисципліні під час занять, та швидкій стомлюваності через довготривале перебування в одному положенні. Встановлено, що використання цих платформ (або подібних) має бути як альтернатива або допоміжний засіб навчання, а не основний. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень у частині пошуку нових форм організації онлайн-занять, дистанційного навчання, зокрема застосування мобільних технологій для набуття мовленнєвих компетентностей іноземними студентами на заняттях з дисципліни "Українська мова як іноземна"
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »