Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 28
  • Item
    Проєктний підхід до стратегічного управління територіальними громадами
    (Сумський державний університет, 2025)
    Теоретико-методологічні основи стратегічного управління територіальними громадами формують підґрунтя для ефективного, цілеспрямованого та сталого розвитку територій. Їх правильне застосування дозволяє громадам формувати конкурентні переваги, вирішувати актуальні проблеми та забезпечувати добробут мешканців. Стратегічне управління - це процес довгострокового цілеспрямованого впливу на розвиток територіальної громади, що ґрунтується на аналізі середовища, формуванні стратегічного бачення, визначенні пріоритетів розвитку, мобілізації ресурсів та реалізації політик задля досягнення сталого та збалансованого зростання. Стратегічне управління є не лише інструментом управління громадою, а й ключовим чинником її сталого розвитку.
  • Item
    Improvement of the Sale Management System of the Enterprise: A Case Study of Arel-DS LLC
    (Sumy State University, 2025) Matiukhina, A.
    У сучасних умовах високої конкуренції та цифрової трансформації вдосконалення системи управління продажами є вирішальним чинником забезпечення сталого розвитку підприємств. У бакалаврській роботі досліджено систему управління продажами ТОВ «Аррел-ДС» з метою виявлення основних проблем та визначення стратегічних напрямів її удосконалення. Розглянуто теоретичні засади управління продажами та сучасні моделі дистрибуції, проведено аналіз логістичних процесів і рівня обслуговування клієнтів, а також здійснено комплексну оцінку внутрішніх і зовнішніх чинників, що впливають на результати продажів. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо впровадження CRM-систем, цифрових інструментів, удосконалення логістики та сервісу. Доведено доцільність системного підходу до вдосконалення управління продажами, що передбачає інтеграцію цифрових технологій та посилення клієнтоорієнтованості як ключових умов сталого розвитку підприємства.
  • Item
    Системний аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів розвитку суб'єкта підприємницької діяльності
    (Сумський державний університет, 2025) Коваленко, А.А.
    The relevance of the research is driven by the necessity to ensure sustainable enterprise development under conditions of dynamic external changes and internal transformations. A systematic analysis of external and internal factors is a crucial tool for shaping an effective management strategy that enables companies to maintain competitiveness, improve operational efficiency, and increase adaptability. The goal of this research is to identify and systematise external and internal factors affecting the development of a business entity, aimed at the formation of effective managerial decisions.
  • Item
    Формування антикризової стратегії у підприємницькій діяльності
    (Сумський державний університет, 2025) Вензик, І.Я.
    In the context of modern economic instability, growing global competition, and the influence of external shocks such as military conflicts and pandemics, the development of an effective economic strategy has become a key element of sustainable business performance. Strategic management allows enterprises not only to survive in times of crisis but also to strengthen their market positions. Nova Poshta LLC, as one of the leading logistics service providers in Ukraine, must systematically respond to economic challenges by improving its strategic planning and adapting to market volatility and consumer demand transformations.
  • Item
    Analysis and justification of an enterprise development strategy
    (Sumy State University, 2025) Mozhovyy, N.О.
    У кваліфікаційній роботі проведено поглиблене дослідження теоретичних основ, пов'язаних з формуванням підприємницьких стратегій розвитку ТОВ «Iron House», а також специфіки стратегічного планування у сфері фітнес-послуг. Було проведено комплексний аналіз як внутрішніх, так і зовнішніх факторів, що впливають на спортивний клуб «Iron House», включаючи PEST та SWOT аналізи. Досліджено конкурентне середовище клубу на локальному ринку міста Суми, а також на міжнародній фітнес-арені в Італії. Визначено, що ТОВ «Iron House» має сильні позиції на місцевому ринку завдяки сильній клієнтській базі, високому рівню довіри до бренду, професійній команді тренерів та активній присутності в соціальних мережах. Обґрунтовано необхідність виходу компанії на міжнародні ринки, зокрема, Італії, за моделлю франчайзингу. Розроблено стратегію виходу, яка передбачає поступове впровадження змін, включаючи діджиталізацію внутрішніх процесів (впровадження мобільного додатку, CRM-системи), залучення міжнародних партнерів, запуск пілотних проектів на міжнародному ринку за моделлю франчайзингу та формування міжнародного іміджу бренду «Iron House».
  • Item
    Оптимізація управлінських процесів у медичних закладах під час кризових періодів (на прикладі КП «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського ПОР»)
    (Сумський державний університет, 2025) Гавловський, О.Л.
    Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки дієвих підходів до оптимізації управлінських процесів у медичних закладах, що сприятиме підвищенню їхньої ефективності, раціональному використанню ресурсів та покращенню якості медичного обслуговування. У цьому контексті особливу увагу слід приділити впровадженню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, вдосконаленню кадрового менеджменту та забезпеченню фінансової стійкості закладу. Метою дипломної роботи є розробка та обґрунтування напрямів оптимізації управлінських процесів у медичних закладах під час кризових періодів Об’єктом дослідження є управлінські процеси в медичних закладах, що забезпечують організацію, функціонування та реагування на виклики під час кризових періодів. Предметом дослідження є підходи, методи та інструменти оптимізації управлінських процесів у медичних закладах під час кризових періодів
  • Item
    The impact of digital transformation on business management
    (Сумський державний університет, 2024) Lu, Xing
    The topic's relevance is that investigating the influence of digital transformation on business management is imperative, as it unveils critical insights into organisational adaptability, technological integration, and strategic evolution in the contemporary business landscape. This research aims to comprehensively analyse the impact of digital transformation on business management within business administration, exploring its implications on organisational efficiency, strategic decision-making, and overall competitiveness in the dynamic landscape of modern enterprises.
  • Item
    Strategic management of marketing activities at the enterprise
    (Сумський державний університет, 2024) Baieva, A.
    Бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретико-методологічних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. За допомогою системного аналізу дослідження управління маркетинговими ресурсами та потоками підприємства визначено основні причини недостатнього використання стратегічного підходу до управління маркетинговою діяльністю. Крім того, визначено основні елементи та взаємозв’язки, які складають ядро ​​маркетингової системи бізнесу. Актуальність дослідження полягає в необхідності розуміння сутності та ефективного управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в умовах постійних змін у світовій економіці та стрімкого розвитку технологій. Особливо актуальним є той факт, що маркетинг стає ключовим чинником конкурентоспроможності підприємств, а ефективне управління маркетинговими стратегіями дозволяє суттєво покращити їхню фінансову стабільність та позиції на ринку.
  • Item
    Стратегічне управління діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «Мрія»)
    (Сумський державний університет, 2024) Курило, Р. І.
    У наш час відбуваються різні динамічні зміни на ринку, змінюються потреби споживачів, оновлюється технологія та конкурентне середовище. Всі ці аспекти змушують підприємства пристосовуватися до змін та весь час переглядати та оновлювати власні стратегії, щоб мати гарні перспективи на майбутнє та залишатися конкурентоспроможними.
  • Item
    Management of the innovation potential of an industrial enterprise (case study of the LLC “TEKHNOKHIM”)
    (Sumy State University, 2024) Kashpur, S.O.
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню сутності поняття інноваційного потенціалу промислового підприємства та розробці методів і практичних рекомендацій щодо ефективного управління ним. В роботі розглянуто різні теоретичні підходи до визначення інноваційного потенціалу, проаналізовано його складові та узагальнено наукові трактування цього поняття. Актуальність дослідження полягає в необхідності розуміння сутності та ефективного управління інноваційним потенціалом промислових підприємств в умовах постійних змін у світовій економіці та стрімкого розвитку технологій. Особливої актуальності набуває той факт, що інновації стають ключовим чинником конкурентоспроможності підприємств, а ефективне управління інноваційним потенціалом дозволяє істотно підвищити їх фінансову стійкість і позиції на ринку. Метою кваліфікаційної роботи є розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо оцінки та управління інноваційним потенціалом промислового підприємства на прикладі ТОВ «ТЕХНОХІМ». Основну увагу приділено аналізу сучасних методичних підходів до управління та оцінки інноваційного потенціалу промислового підприємства. Розроблені рекомендації базуються на практичному досвіді та сучасних тенденціях розвитку інноваційних процесів.