Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
23 results
Search Results
Item Метафора як сугестивний засіб конструювання оцінних суджень (на матеріалі електронних газет "USA today" та "China Daily")(North University Centre of Baia Mare, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії.Item Сугестивний потенціал вербальних засобів висміювання в контенті сучасних електронних видань(Seanewdim, 2019) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ статті розглянуто механізми та засоби висміювання як сугестивного прийому творення контенту англомовних електронних видань «The Day», «Moscow times», «China daily», «The Guardian», «USA today» за серпень 2018 року. За результатами контент-аналізу виділено 5 рівнів функціонування іронії, яка має багатий арсенал вербальних засобів її реалізації в сучасних ЗМІ, що дозволяє їй перешкоджати критичному осмисленню інформації, створювати позитивнооцінний або негативооцінний (іронічно-зневажливий) ефект. Найчастіше іронія застосовується на лексичному рівні. Для підвищення ефективності сугестивного впливу іронія може застосовуватись на кількох рівнях одночасно.Item Психологічні механізми медіасугестії в контенті електронної газети «The Guardian» (за 18.03.2018)(Сумський державний університет, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії. Зроблено спробу виявити психологічні механізми медіасугестії на матеріалі номеру електронної газети «The Guardian» за 18.03.2018.Item Лінгвостилістичні засоби сугестії в сенсаційних матеріалах електронних газет «USA today», «The Guardian» і «China Daily»(Херсонський державний університет, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ статті розглянуті механізми впливу на сприйняття інформації лінгвостилістичних засобів сугестії в сенсаційних матеріалах електронних газет «USA today», «The Guardian», «China Daily», що висвіт- люють трагедію «Genoa Bridge collapse (Обвал мосту в Генуї)», визначено структуру й особливості формування лексико-семантичного поля медіа-хайпу.Item Перспективи використання досвіду фандрейзингової діяльності державних університетів США у вищій освіті України(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2015) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaУ статті узагальнено досвід фандрейзингової діяльності державних університетів США та визначено можливості використання стратегій фандрейзингу американської системи вищої освіти в контексті національних освітніх реформ, культурно-освітньої інтеграції України до світового співтовариства. Розроблено рекомендації щодо використання позитивного американського досвіду на національному, регіональному та інституційному рівнях із виокремленням законодавчого, освітнього, організаційно-педагогічного та методичного аспектів.Item Історичні традиції благодійності та актуальний стан фандрейзингової діяльності у вищій освіті України(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2014) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaАвтором статті схарактеризовано сутність та взаємозв’язок ключових понять дослідження; проаналізовано історичні тенденції та закономірності розвитку благодійності; систематизовано події, пов’язані з меценатством; виокремлено ключові суб’єкти благодійної діяльності в кожен із визначених періодів; обґрунтовано основні етапи генезису благодійності в Україні; з’ясовано актуальний стан фандрейзингової діяльності в національній системі вищої освіти; а також окреслено перспективи розвитку освітнього фандрейзингу, як інструменту диверсифікації джерел ресурсного забезпечення університету в контексті неоліберальної ідеології сучасних освітніх реформ.Item Усна презентація "Ignite Talk" як метод формування комунікативної компетенції(Херсонський державний університет, 2019) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaМетою статті є аналіз усної презентації “Ignite Talk” як методу формування комунікативної компетенції на рубіжному рівні (Threshold або В1) володіння англійською мовою з метою ефективної міжкультурної комунікації. Дослідження передбачало розв’язання таких завдань: 1) надати визначення терміна “Ignite Talk”; 2) окреслити вимоги до форми та змісту презентації “Ignite Talk”; 3) організувати та провести педагогічний експеримент із використанням методу усної презентації “Ignite Talk”; 4) охарактеризувати особливості формування англо-мовної комунікативної компетенції за допомогою “Ignite Talk”. Методи дослідження – метод ретроспекції, описовий метод та метод комплексного лінгво-прагматич-ного аналізу обробки дослідницького корпусу фактичного матеріалу.Результати. Автором подано визначення терміна “Ignite Talk”, охарактеризовано історичні чинники виникнення зазначеного методу, окреслено змістові та структурні вимоги до усної презентації цього формату. У результаті дослідження з’ясовано, що формування комунікативної компетенції за допомогою “Ignite Talk” є досить ефективним методом під час вивчення англійської мови як іноземної, зокрема на старшому етапі загаль-ноосвітньої школи. Результати досліджень виявили загальне позитивне ставлення та сприйняття цього методу серед опитаних учнів. Зауважимо, що під час підготовки до презентації виникали деякі психологічні та технічні проблеми, проте це жодним чином не зменшує значущості отриманих результатів та доречності вико-ристання описаного методу усної презентації. Висновки. Проаналізований матеріал педагогічного експерименту, який був проведений у межах дисципліни англійська мова в 11-му класі загальноосвітньої школи, дав змогу створити алгоритм підготовки до усної пре-зентації “Ignite Talk” з метою формування комунікативної компетенції. Таким чином, описаний метод усної пре-зентації можна застосовувати під час вивчення як другої іноземної мови, так і інших дисциплін, оскільки він дає змогу розвивати комунікативні навички та ораторську майстерність. Перспективою подальших наукових роз-відок у цьому напрямі може бути вивчення особливостей застосування методу усної презентації “Ignite Talk” як технології формування англомовної компетентності студентів-філологів, зокрема усних перекладачів, а також низки інших новітніх підходів з метою підвищення мотивації в процесі вивчення іноземних мов у ЗВО.Item Елімінування лінгво- та соціокультурної лакунарності в аудіовізуальному перекладі (на матеріалі британських серіалів)(Міжнародний гуманітарний університет, 2019) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Кримова, А.В.Стаття присвячена теоретичному та практичному обгрунтуванню вибору принципів елімінування лінгвістичної та соціокультурної лакунарності в аудіовізуальному перекладі на прикладі британської серіальної продукції. Актуальність обраної теми зумовлена популяризацією світового кінематографу та зростаючими обсягами постачання оригінального аудіовізуального контенту у неангломовні регіони. У дослідженні подано характерні функціональні особливості процесу аудіовізуального перекладу, визначено критерії досягнення його адекватності. У межах типології аудіовізуального перекладу розглядаються два ключові види перекладу оригінального аудіовізуального контенту цільовою мовою: дублювання та субтитрування. Проаналізовано взаємозалежність дій перекладача та особливостей процедури субтитрування/дублювання при виборі відповідної стратегії передачі безеквівалентної лексики, а саме лакун і національно маркованих лексичних одиниць. З’ясовано умови довільного вибору способів делакунізації оригінального кінотексту. Виявлено вплив композиційної і граматичної структури лексичних одиниць та етнокультурної лексики корелюючих мов на явище лакунарності у міжмовній і крос-культурній комунікації. Взаємозалежність способів елімінації лакунарності та специфіки перекладу аудіовізуальної продукції у межах обраних стратегій (форенізації/доместикації) проаналізована на ілюстративному матеріалі популярних британських телесеріалів «Downtown Abbey» «Sherlock» і «The Crown». У дослідженні докладно описана процедура декодування підвидів лінгво- та соціокультурної лакунарності: лексичних, граматичних, стилістичних та етнографічних лакун. Підведено підсумки щодо подальших наукових перспектив дослідження окресленої теми.Item Статус народних прислів’їв(Донецький національний університет, 2014) Боровик, О.Л.Об’єкт дослідження – народні прислів’я в англійській мові, предмет – їх прагматико-семантичні аспекти. Актуальність теми дослідження зумовлюється тенденціями сучасної лінгвістики до вивчення системно-функціональної природи комунікативних одиниць.Item Репрезентация ценностных концептов в фольклорной картине мира(Евразийский национальный университет имени Л. Н. Гумилева, 2017) Бих, А.Е.Дослідження присвячене вивченню базових концептів з позитивною і негативною оцінкою. Фольклорна картина світу в цілому і прислів'я зокрема дають широкий спектр прояву позитивного і негативного. Полярні ідеї, образи, явища типу життя - смерть, любов - ненависть, дружба - ворожнеча базовими одиницями - сенсом прислів'їв.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »