Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
23 results
Search Results
Item Реформування системи освіти для запобігання трудовій міграції(Сумський державний університет, 2021) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina Volodymyrivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Діденко, Ірина Вікторівна; Диденко, Ирина Викторовна; Didenko, Iryna Viktorivna; Дейнека, Ольга Валеріївна; Дейнека, Ольга Валерьевна; Deineka, Olha Valeriivna; Кириченко, Костянтин Іванович; Кириченко, Константин Иванович; Kyrychenko, Kostiantyn Ivanovych; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena Anatoliivna; Люта, Ольга Василівна; Лютая, Ольга Васильевна; Liuta, Olha Vasylivna; Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Аніщенко, О.В.; Прийма, С.М.; Захарченко, В.М.; Маслак, О. І.; Гришко, Н.Є.; Яковенко, Я.Ю.; Лівенцова, К.В.; Цвірко, О.О.У монографії наведено теоретико-методологічні й прикладні підходи щодо реформування системи освіти, вдосконалення діяльності провайдерів освітніх послуг з урахуванням вимог сучасного ринку праці, а також механізмів зменшення міжнародних міграційних потоків. У виданні розглянуто питання підвищення внутрішнього та зовнішнього оцінювання освітніх програм як інструменту підвищення конкурентоспроможності закладів освіти. Особливу увагу приділено визначенню результатів неформального й інформального навчання як освітніми установами, так і незалежними інституціями. У роботі запропоновано методичний підхід до мапування зон компліментарності стейкхолдерів в умовах реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції.Item Реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції: в пошуках найкращих кейсів(Видавничий дім «Гельветика», 2021) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Опанасюк, Юлия Анатольевна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Давліканова, О.Б.Зміни у соціально-економічних процесах України, вимоги щодо інтеграції в європейський освітній простір та низька конкурентоспроможність виробництв приводять до появи низки пріоритетних завдань, таких як реформування освіти та формування освітньої політики, яка би була сполучна із політикою економічного розвитку, соціального захисту, зайнятості у сталому контексті. При цьому важливо залучати до розроблення, управління та моніторингу освітніх програм соціальних партнерів, серед яких ключова роль належить роботодавцям, аби уникнути в майбутньому небажаної міграції населення внаслідок втрати ними кваліфікації через працевлаштування не за спеціальністю, наприклад. Дослідження спрямовано на пошук найкращих практик у реформуванні системі освіти, які дають змогу зменшити розрив між очікуваннями роботодавців та кваліфікаціями випускників і, як наслідок, позитивно вплинути на зменшення трудової міграції. У процесі дослідження виявлено, що еталонний патерн упровадження дуальної освіти сформувався в Німеччині. У статті наведено основні моменти поширення сталих принципів німецького патерну в країнах світу.Item Коопетиція як перспективна форма організаційного розвитку підприємств в Україні(Харківський національний аграрний університет ім. В. В. Докучаєва, 2018) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaУ статті представлена концепція коопетиції як новий тип організаційної динаміки та перспективна форма організаційного розвитку промислових підприємств в Україні. Історично концепція коопетиції сформована на засадах класичної теорії управління та стратегічного управління, які хронологія яких подано в статті. Дослідження спрямовано на з’ясування сутності коопетиції через узагальнення основних її характеристик та знахідок попередніх досліджень. Автором запропоновано новий погляд на трактування сутності коопетиційної взаємодії. Автором виявлено та представлено специфічні риси коопетиції, які будуть слугувати базою для подальшого її впровадження у практику вітчизняних підприємств. В статті розглянуто основні умови переходу до коопетиційної фази як альтернативного сценарію розвитку сучасного промислового підприємства. Коопетиція може бути впроваджено у практику підприємств різних галузей, серед яких є хімічна галузь, машинобудівництво, агропромисловість, авіабудування та інші.Item Теоретична модель оцінки готовності підприємства до організаційної трансформації в бік коопетиції(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2019) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaМета статті полягає у формуванні основних теоретико-методологічних положень моделі оцінки готовності підприємства до коопетиційної фази розвитку. Методика дослідження полягає в аналізі результатів попередніх емпіричних і теоретичних досліджень у сфері стратегії коопетиції, у використанні структурного та системного аналізу, які дозволили виявити й узагальнити характеристики коопетиції. Результати. Дослідження присвячено аналізу коопетиційної взаємодії як нового й перспективного типу організаційної динаміки та альтернативної стратегії розвитку. Узагальнення даних попередніх досліджень дозволило виявити фактори, які обумовлюють готовність підприємства перейти до коопетиції як еволюційної фази в життєвому розвитку підприємства у вигляді моделі, які дозволяють отримати як аналітичні розрахунки, так і графічну інтерпретацію. Практична значущість результатів дослідження. Доведено, що промислові підприємства, за умов упровадження даної стратегії, отримують значні переваги та можливість технологічного розвитку.Item Індекс дистанції влади як імпакт-фактор лідерства(Сумський державний університет, 2020) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Гура, О.Ю.Поточне дослідження спрямовано на встановлення зв’язку між індексом дистанції влади (ІДВ) та типом лідерства. На рівні організації високий рівень індексу свідчить про патерналістський стиль управління. І як наслідок, підлеглі потребують керівника або лідера, тобто ту особу, яка можливо буде задовольняти їх потребу у нерівності. Культуру із низьким рівнем дистанції у владі можна називати ліберальною, в даному суспільстві люди схильні до рівності у правах, і отримують суспільний контроль над розподілом повноважень. Прикладом таких культур можуть слугувати Австрія, Данія. На рівні організації як кейс успішної компанії із низьким індексом влади розглянуто компанію SEMCO.Item Коопетиційна взаємодія як напрямок розвитку для підприємств України: сутність та класифікація(Сумський національний аграрний університет, 2018) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaСтаття присвячена феномену коопетиційної взаємодії, як новому та перспективному напрямку розвитку підприємств різних галузей. В дослідженні узагальнено підходи до класифікації типів коопетиції, яка є досить нова теорія в сфері стратегічного управління, та яка довела свою ефективність для великих корпорацій та малих фірм різних галузей. Представлено авторську класифікацію типів коопетиції та висловлено припущення про еволюційну залежність типів коопетиційних зв’язків. Запропонована типологія дозволить ідентифікувати можливість переходу до коопетиції.Item Міжнародне колаборативне онлайн навчання: нова парадигма вищої освіти(Національний авіаційний університет, 2020) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaУ матеріалі схарактеризовано сутність та окреслено організаційно-методичні засади міжнародного колаборативного онлайн навчання, обґрунтовано доцільність застосування принципів дигітальної педагогіки для розвитку міжкультурних фахових компетентностей та формування цифрових навичок, подано приклад ефективного впровадження віртуальної мобільності у Сумському державному університеті у форматі сертифікованих курсів академмобільності за типом "Глобальний віртуальний клас" для студентів та викладачів.Item Проблеми оцінки конкурентоспроможності підприємств як індикатора стратегічного розвитку(2018) Котенко, Станіслав Ігорович; Котенко, Станислав Игоревич; Kotenko, Stanislav Igorovich; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaУ процесі розвитку ринкової економіки науковці та дослідники зі всього світу намагалися систематизувати методи оцінки конкурентоспроможності та розробити універсальну класифікацію таких підходів. Під час аналізу наукової літератури за тематикою цієї статті та результатів попередніх досліджень авторами узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності та виявлено основні критерії для їх подальшої класифікації. Порівняльний аналіз моделей з оцінки конкурентоспроможності дозволяє не тільки виявити та порівняти їх сильні та слабкі сторони, але й побудувати комбінацію методів для посилення наявних переваг моделей і нівелювання їх недоліків. Такий процес дає змогу вдосконалювати самі методи оцінки та використовувати напрацювання науковців у сфері економіки, менеджменту та суміжних сферах. Авторами проаналізовано методи оцінки конкурентоспроможності та запропоновано шляхи вирішення недоліків вищезгаданих методів оцінки конкурентоспроможності. В роботі наведено підхід щодо використання комбінованих методик оцінки та їх формалізація.Item Глобальні цілі сталого розвитку: кейси для ухвалення управлінських рішень(Сумський державний університет, 2020) Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Котенко, Станислав Игоревич; Kotenko, Stanislav Ihorovych; Литвин, Марина Валентинівна; Литвин, Марина Валентиновна; Lytvyn, Maryna Valentynivna; Мареха, Ірина Сергіївна; Мареха, Ирина Сергеевна; Marekha, Iryna Serhiivna; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Мишенина, Галина Анатольевна; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Смоленніков, Денис Олегович; Смоленников, Денис Олегович; Smolennikov, Denys Olehovych; Скляр, Ірина Дмитрівна; Скляр, Ирина Дмитриевна; Skliar, Iryna Dmytrivna; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaЗапропоновані кейси поєднують у собі декілька цілей під час проведення тренінгів зі сталого розвитку: навчають структурувати інформацію і розуміти зміст окремих Цілей сталого розвитку; формують вміння визначати можливі наслідки та виявляти можливі перешкоди в досягненні Цілей сталого розвитку; показують можливості оптимального вибору та способи досягнення цілей в умовах множинності варіантів рішення. Ситуаційні вправи в поєднанні з теоретичним матеріалом, що викладається в межах тренінгу, можуть використовуватися у трьох основних напрямках: використання на початку заняття з певної Цілі сталого розвитку дозволить ознайомитися з питаннями та проблемами, які пропонується розглянути в теоретичному матеріалі; використання в кінці теоретичної частини дасть змогу зрозуміти, як можна використовувати розглянуті теоретичні моделі та підходи до розв’язання конкретних проблем; протягом всього тренінгу пояснювати проблеми, що виникають у процесі досягнення Цілей сталого розвитку, на прикладі конкретних ситуаційних вправ.Item Розроблення стратегії коопетиційного розвитку: кейс ТОВ "Керамейя"(Сумський державний університет, 2020) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna; Кущ, В.Тези доповіді присвячені розробленню стратегії розвитку конкретного підприємства як елемента державно-приватного партнерства в рамках коопетиційної моделі розвитку.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »