Search






Clear search fields
Showing results 1 to 7 of 7
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysis Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 450715618 296964218
2012 Маркетинг экологических инноваций: место и роль среди концепций развития маркетинга, основные задачи Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 79379663 82042307
2011 Впровадження екологічних інновацій як передумова переходу вітчизняної економіки на екологічно-збалансований інноваційний розвиток: проблеми і перспективи Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 718561079 -1503718285
2013 Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Monograph 1628348708 1521326788
2013 Особливості формування та розвитку еколого-орієнтованої інноваційної культури Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 891132749 1186663424
2013 Еколого-орієнтована інноваційна культура як передумова сталого розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers 542581243 457106516
2013 Научные основы маркетинга инноваций Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Sumina, Olha Mykolaivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna Monograph 1271003871 741710965