Search




Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Теоретичні засади вибору каналів розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 19724072 20324464
2004 Оцінка ефективності напрямків інноваційного розвитку з позицій підприємства-інноватора Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1521294781 1342417197
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 203731109 211280015
2008 Державні закупівлі по-новому Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мороз, Н.О. Conference Papers 17712319 18316011
2008 Управление инновационным капиталом в современной экономике Bilovodska, Olena Anatoliivna; Suiarova, Olena Oleksiivna Conference Papers 33181151 34399062
2006 Характеристика процесса восприятия товара при покупке Bilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr Arkadiiovych Conference Papers 17164613 30214513
2008 Першочергові кроки становлення маркетингового простору в Україні Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Conference Papers 2230824 2723738
2008 Цілі та вимоги ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Чорненко, К.О. Conference Papers 541012 226375
2006 Якісний аналіз маркетингових ризиків у житлово-комунальному господарстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Є.С. Conference Papers 48891733 6032886
2008 Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 10969037 13829373