Search






Clear search fields
Showing results 10 to 16 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Лазоренко, В.Є. Conference Papers 1657704139 -44734045
2013 Особливості формування та розвитку еколого-орієнтованої інноваційної культури Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 1778035994 1186663425
2017 Формування механізму екологізації споживання в контексті концепції сталого інно-ваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2805559 2575984
2011 Управління споживчим капіталом підприємств в контексті забезпечення їх сталого розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Monograph 72255623 67691653
2013 Еколого-орієнтована інноваційна культура як передумова сталого розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers 542581243 457106516
2016 Managing economic growth: marketing, management and innovations Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W. Monograph -1223776244 -1595140176