Search




Clear search fields
Showing results 50 to 60 of 157
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Упаковка як один з інструментів маркетингових комунікацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириллова, А.М. Conference Papers 41097153 16678423
2013 Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 59789976 50383037
2013 Аналіз інноваційної діяльності туристичної галузі України Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коцур, Я.М. Conference Papers 21185364 29815751
2012 Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1536597340 -244170308
2012 Позиціонування регіону на основі оцінки його маркетингової привабливості Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 4132746 17037195
2015 Оцінка ефективності збутової діяльності на ринку легкої промисловості Бреус, О.С.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 2382212 3006214
2011 Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 100461240 102885928
2015 Етапи оцінки ефективності управління ресурсним потенціалом промислових підприємств Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 4980263 7897066
2010 Комерційна та соціальна реклама: особливості й порівняльний аналіз Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 363360120 234403440
2010 Управління товарною політикою як інструмент інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Conference Papers 111011298 108475319