Search




Clear search fields
Showing results 40 to 50 of 157
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 85290148 112169144
2015 Розроблення упаковки як завершальний етап створення товару Молибог, М.А.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 10337749 15485093
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 9681972 15257263
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 15385196 23839553
2013 Матриця оцінки асортименту як засіб оптимізації запасів товарних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 5839973 6453071
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 249183026 185617329
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1170885493 -790949547
2011 Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 136156432 63249496
2010 Показники аналізу інноваційної діяльності: закордонний досвід Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1658451559 -1476856700
2010 Тенденції розвитку інноваційного підприємництва в контексті процесів економічної глобалізації Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 24042832 29420350