Search







Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 22
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Balanced scorecard (BSC) як ефективний інструмент управлінського аудиту Панченко, А.С. Conference Papers 981750457 296564475
2014 Політика місцевого розвитку, заснована на участі теріторіальних громад Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Petrushenko, Yuriy Mykolaiovych; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Kostyuchenko, Nadiya Mykolayivna Article 46225040 87214682
2017 Mетодичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ivashova, Nadiia Vasylivna Book chapter 1453004624 -644099210
2010 Ефективність системи контролю державних фінансів Слободяник, Ю.Б. Article 7261302 4554649
2013 SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу Timoshova, Olha Yevhenivna Conference Papers -1869676926 -342123120
2014 Розробка спортивно-орієнтованої технології фізичного виховання для студенток економічних спеціальностей Салатенко, І.О. Article 3850854 7799246
2019 Оцінювання ефективності рекламної діяльності та PR-проектів компанії: можливості економетричного моделювання бізнес-процесів Анага, Сарафіна Іджеома Masters thesis 4 1
2018 Ефективне розбирання та складання обладнання як основа модульного підходу в машинобудуванні Родін, І.С.; Ivanov, Vitalii Oleksandrovych Conference Papers 3839833 4027252
2016 Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -540687120 564938125
2013 Теория и методология прогнозирования жизненного цикла инновации Shkola, Viktoriia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 13710963 32385150