Search


Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 285
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Маркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Rud, Mariia Petrivna Conference Papers 6 2
2019 Застосування комп’ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологів Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 26 40
2019 Управління вибором стратегій комерціалізації інновацій Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 29 9
2019 Знання як основа випереджаючого інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 6 2
2019 Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Rud, Mariia Petrivna Article 158 40
2019 Методичний підхід до аналізу і задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 29 9
2019 Нова організаційна модель функціонування випускової кафедри університету: здобутки і протиріччя Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 29 10
2019 Управління знаннями в контексті забезпечення економічної безпеки підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 28 12
2019 Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 24 8
2019 Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 112 21
2019 Управління знаннями при формування стратегії випереджаючого інноваційного розвитку підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 179 165
2019 Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспекти Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Book chapter 48 24
2019 Роль виставкової діяльності у просуванні промислового підприємства на ринку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 18 10
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 28 41
2019 Механізм управління знаннями в організації в контексті її ринково орієнтованого інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 41 11
2019 Проблеми реалізації інтелектуального капіталу сучасного університету Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers 104 58
2018 Управління знаннями в контексті підвищення рівня потенціалу інноваційного розвитку організації Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 68 79
2018 Marketing and logistic support of Ukrainian regional markets for innovative products distribution Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 70 54
2018 Specific features of considering and risk management in the activity of venture industriak enterprises in Ukraine Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 41 71
2018 Роль знань у виборі траєкторій інноваційного розвитку регіонів Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Book chapter 163 160