Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 49
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Balanced scorecard (BSC) як ефективний інструмент управлінського аудиту Панченко, А.С. Conference Papers 1842297358 -1327830095
2023 EU international educational projects: features of implementation and economy effectiveness Tarasenko, V.S. Masters thesis 1014 272
2017 Mетодичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ivashova, Nadiia Vasylivna Book chapter 84165719 50472791
2014 Розробка спортивно-орієнтованої технології фізичного виховання для студенток економічних спеціальностей Салатенко, І.О. Article 14071221 7799246
2024 SMМ маркетинг як інструмент просування та вирішення бізнес-завдань Сухіненко, К.О. Masters thesis 7 6
2013 Теория и методология прогнозирования жизненного цикла инновации Shkola, Viktoriia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 32477800 49223925
2016 Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 2082091081 -2117420615
2011 Шляхи удосконалення інституційного середовища соціо-еколого-економічної системи Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Kostyuchenko, Nadiya Mykolayivna Article 187760417 102795587
2013 SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу Timoshova, Olha Yevhenivna Conference Papers -1560573007 1082031325
2013 Використання математичних методів та моделей у забезпеченні ефектив-ності корпоративних інформаційних систем Yarovenko, Hanna Mykolaivna Article 5841413 3174478